Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 4582 ggr
Svea-
2011-02-03 14:12

uppfödare av nakenmöss.

Hej.

Är nyfiken på sk nakenmöss och undrar om det finns några uppfödare här på detta forum.Jag är helt ny på detta med nakenmöss och läser Artiklar här och där.Det är inte så jättelätt att hitta!Så all info ang dessa möss uppskattar jag.Och bilder!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Annons:
Mymlan
2011-02-03 15:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ajanki här på mus iFokus har nu naken möss, visserligen bor hon ner i GBG men det brukar gå väldigt bra få transport upp till stockholm. Jag har 3 nakenfisar av henne och de är underbara.

Tänk på nakenfisar vill ha det dragfritt och ha lite extra värme av en sån där värmematta de har till reptiler *heter kanske ej så men kaos i hårddisken just nu*… Dessa mattor funkar nog bäst till akvarium/terrarium..

Bild tagen av Ajanki

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Grodan
2011-02-03 15:35
#2

T.A.M.s musuppfödning (Artlink här på forumet) är precis nyligen godkänd i SVEMUS och har fina, välskötta och trevliga hårlösa möss.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Svea-
2011-02-03 16:38
#3

#  1 & # 2 tack så jättemkt!!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Nadja000
2017-08-12 15:22
#4

Hej! Undrar ifall det fortfarande finns naken möss eller om dem är som naken råttor?

Tsunamis
2017-08-14 08:05
#5

Det finns helt nakna men även den med lite päls beroende på vilken gen man jobbar med. Goldens i Trollhättan har helt nakna, jag har dem med lite päls men de kallar jag fuzzy istället. Men de ser annorlunda ut jämfört med vanlig recessiv fuzzy.

MvH  Tsunamis

Nadja000
2017-08-30 19:49
#6

Okej tack så mycket! :) Vet du vart kan man köpta nakenmöss? Blivit riktigt intreserad, har haft möss innan men nu verkar jag ha fastnat för nakna. Dem ser ju så otroligt söta ut. Fast kan förstå ifall dem behöver mycket mer omvårdnad än vanliga.

Annons:
Upp till toppen
Annons: