Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 8816 ggr
Hyeonmu
2010-08-19 07:01

Zombievarning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kompis hade tagit kort på det här. XD

Annons:
Grodan
2010-08-19 07:03
#1

Wee… underbar! Bör sitta i trapphuset till varje hyreshus! hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

StillaSinnet
2010-08-19 14:58
#2

hehe underbart!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

axilur
2010-08-19 19:23
#3

Vetesjutton om jag hade kunnat sova om den där satt i min trappuppgång! Förvånad

/Anneli

Grodan
2010-08-19 20:55
#4

jag blir hellre uppäten av såmbis än av fluglarver


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-20 02:11
#5

Hahahaha! HELT UNDERBAR JU! Skrattande

Grodan
2010-08-20 02:13
#6

Gah vad jag vill ha en sån där!!!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2010-08-20 02:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2010-08-20 02:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

The Zombie Survival Guide - bok skriven av Max Brooks

Läs online HÄR


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-20 02:34
#9

YES och nu ska man ut och kissa hunden i mörkret, TOPPEN! Jag kommer dö GråterTungan ute

Grodan
2010-08-20 02:37
#10

hehe… men du har ju en såmbimördar hund ju


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-20 03:13
#11

Raaaijt, hon är rädd för allt Skrattande men vi såg bara en hare, yaaay!

Grodan
2010-08-20 04:05
#12

blev hon rädd för den? LOL


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-08-20 07:57
#13

Hihihihii. Vilka roliga lappar och böcker. X3 Jag minns långa ilskna diskussioner med min kusin om hur man kunde och inte kunde döda zombies och hur man skulle hantera dem. Baserat på olika källor. Oj vilka konstruktiva saker man kan diskutera… XD

Annons:
Vattnadal
2010-08-20 12:04
#14

Jag ska på barnlajv (medeltida fantasy arrangerat för barn under 15 år) som statist. Jag ska spela snäll söthäxa, och det ska vara odöda där (läs såmbisar). För att inte barnen ska kunna göra som förra barnlajvet där några gick över till den onda sidan, ska vi visa dem hur dumt det är. De odöda ska få tag på mig och suga ur lite av min själ, så att jag ska bli en halvsåmbi som bara spelar på läpp ett tag. Sen ska Henrik komma som sin ritualmäster/shaman och ge mig ett elixir så jag blir frisk igen!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

axilur
2010-08-20 15:09
#15

Vad har du för hund, Maria?

/Anneli

MP160
2010-08-20 18:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

#12 först ja, HAHA, sen skulle hon bara jaga den Tungan ute

#15 Liten blandras (eh… pomenranian, lh tax, bichon frisé, tibetansk spaniel, chinese crested, lhasa-apso och shih-tzu *pust*) tjej på 1,5 år, fick henne för typ 4 månader sen, skitmysig tjej Skrattande

Grodan
2010-08-20 22:26
#17

#13 i lite nytänks såmbimovis försöker man använda såmbisarna som betjänter… Skrattande

#14 wee… bjud gärna in mig som såmbi nån gång… Skrattande

#16 oj, vilken jäkla gatukorsning… men hon ser väldigt snäll och busig ut


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-21 00:18
#18

Snäll som ett får men högjudd som en konstant skrikande gris :P

Grodan
2010-08-21 11:09
#19

du menar skällig?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

axilur
2010-08-21 14:53
#20

Vad söööt hon är! Ser inte ut som en typisk blandras trots allt liksom.
Hahah, rädd för haren, vad sött. Kyss

/Anneli

Annons:
MP160
2010-08-21 18:34
#21

#19 skällig utan dess like :P

#20 Hihi! ^____^

Grodan
2010-08-22 02:08
#22

#21 ok, då måste du börja jobba med det…

tips 1: belöna/uppmuntra inte skällningar på något sätt - all uppmärksamhet som hunden får när den skäller gäller som uppmuntran, även att säga tyst…

tips 2: avled uppmärksamheten -vid situationer då du vet att hon kan börja skälla, avled uppmärksamheten INNAN hon börjat skälla

tips 3: belöna när tyst - när hunden varit tyst kan du ge den uppmärksamhet

(observera att jag suger som hundinstruktör, men jag har lyckats få min hund att vara tyst, utom att han ylar när jag lämnar honom ensam)

Lättast att träna bort är skällandet när det ringer/knackar på dörren, tycker jag. Jag skriver en lapp eller ber grannar att ringa/knacka på när de går förbi. Hunden springer till dörren och skäller när det ringer/knackar. Jag ignorerar fullständigt, låtsas inte höra. Dvs jag stödjer inte detta beteende alls. Något jag lärt mig av Anders Hallgren och det funkar perfa. Några dagars träning med mycket dörr påringingar/knackningar och hunden tröttnar på att skälla o springa till dörren…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-22 02:23
#23

#22 Den där tekniken att bara ignorera har jag testat och jag skulle vilja testa den mer och bli mer konsekvent vad gäller den metoden men folk blir bara arga på mig när jag inte säger till henne så jag har liksom inte kunnat fortsätta med den metoden utan att bli utskälld själv även om jag förklarat hur metoden funkar. Nej, för jag gör bannemej FEL enligt dom flesta bara för att jag inte skriker tillbaka på hunden.  Skrikandes

Dörringningar är inget vi lider av då våran portkodsgrej inte funkar så vi måste alltid gå ner och låsa upp porten åt främmande men jag tränar henne att sitta och lugna ner sig innan hon får hälsa iaf :P

Grodan
2010-08-22 02:35
#24

#23 sånt är jäkligt irriterande, när folk skall lägga sig i… du måste lära dig strunta i folk… eller be dem stödja och hjälpa dig… för vet du, det finns inte mycket värre än en skällig hund

när vi kommer till en dörr, grind el dyl skall korven sitta medans jag öppnar, sedan skall han titta på mig och invänta mitt varsegod… ÄVEN om det kommer folk efter oss som också skall in… ibland håller jag upp dörren och låter dem gå före, men annars så får de vänta tills jag och korven gjort vår ritual klar… detta irriterar en del men det skiter jag fullständigt i och jag är väldigt glad över att jag kan göra det… signalen blir ju annars till hunden att jag är en dålig ledare…

jag ber givetvis folk att ignorera min hund om han skäller… de får ju inte förstöra träningen…

vad jag inte lyckas med så mkt är att få honom att inte skälla åt andra hundar… där förmedlar jag kaos, oreda och dålig ledare, så han tar över… men jag jobbar med den biten… dock är det besvärligt om jag t ex inte är på hemmaplan… då har jag en tendens att göra fel och ge hunden belöning för ett icke önskvärt beteende…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-22 02:50
#25

#24 Ska ta modern i nackskinnet och gå igenom hela ignorerametoden igen tror jag, förstår hon den och låter mig köra den metoden så kan hon säkert backa upp mig när folk ifrågasätter. Hoppas jag. :P

Det där problemet har jag med, skälla på andra hundar. Eller ja, promenader öht, där har jag inte lyckats bli "ledare" så hon drar, går precis vart hon vill, gör utfall och skäller mot andra hundar och ibland skäller hon på män av nån anledning… Försöker sätta henne bakom mig och ställa mig mellan henne och hunden hon skäller på tills hon slutat skälla, inte alls så lätt som det låter dock men det gör henne iaf lite lugnare :P

Grodan
2010-08-22 03:29
#26

#25 wee… du har lite jobb där framför dig, men du har väl tv du tittar på ibland? på tv finns ju massor med hundprogram… Cesar är ju jäkligt bra t ex.

Felet jag gör och alltid har gjort med mina hundar är att jag spänner mig inför möte med annan hund. Blir nervös och tänker ånej. Signalerar fara till min hund. Det är mycket effektivt för att få en hund att göra utfall! Nu tror jag att jag lyckats jobba bort detta hos mig själv. Visst min hund vill inte ha andra hundar närmare än 3-4 meter då blir han orolig, men jag signalerar inte osäkerhet och fara längre. Går bara. Eller sätter honom ned och så får han sitta medans de passerar. Är det en liten hund så är det nästan inga problem alls så länge det är på lite avstånd. Stor hund, fläckig eller svart, ja då måste jag ev peta till honom lite så att han ska sluta spänna sig och blänga.

Det är vardag och ska inte vara nå big dil lixom så jag försöker att inte göra det till nån stor grej. Är jag lugn så händer inget.

Passerar hunden väldigt nära brukar jag göra en fuskgrej. Skitdum, tycker säkert många, men på trånga gator finns det inget annat val för mig. Sätter hunden ned tätt mot husvägg och håller för munnen. Japp, håller ihop käkarna så att han inte kan gapa.

Viktigast för promenaderna är ändå att det är jag och hunden. Ingen mobiltelefon är med och helst inte en annan människa heller - i a f inte en människa som stjäl av min uppmärksamhet. Hunden måste få ha den här tiden. Först så är det hans tid att få annonsera och prata hund, ytterst sällan även träffa någon hund, leka och vara med mig. Jag älskar min hund, han gör mig glad och jag gör honom glad. Intima promenader med lek, skoj och även lite tankeverksamhet stärker vårat band.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-22 03:45
#27

#26 "Viktigast för promenaderna är ändå att det är jag och hunden." Lyllo, hur har du lyckats få det så? Här är det Myran åsså kommer jag efter, inget direkt samspel utan hon går och nosar och jag hänger på. Hon visar inget direkt intresse för mig ute, om jag inte går med godis i handen hela tiden förståss, DÅ är jag kul :P Hon är inte mycket för att leka heller, så jag vet inte hur jag ska framstå som "hej, jag är KUL, lek med MIG och inte lövet som just flög förbi!", lol :P

Annons:
Grodan
2010-08-22 03:55
#28

#27 eh… vääälll för att jag har en dobermann kanske… han är helt fixerad vid mig…

Ok, du måste köra koppelträning, samt ta över ledarskapet… Du behöver nog jobba en del för att bli intressant för din hund. Var lite oberäknelig, byt riktning mitt i promenaden och gå en annan väg. Eller stanna och stå. Du går ingenstans så länge kopplet är stramt och hon drar. Hunden skall gå på vänster sida, lär henne det. Inget jäkla sick sackande så man snubblar på hunden. När du ställer krav, inte så mycket ord, utan mer med kroppsspråk, en pet i sidan och korta kommandon. Och hur är det med lydnadsträning? Finns någon sådan?

När du skall leka kan du prata hur mycket som helst. Och ta fram favoritleksaken som du råkar ha i fickan bara sådär… Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-22 04:03
#29

Haha, tack för tipsen Skrattande

Jo, att hon ska gå på vänster sida jobbar vi på, men jag är lite förvirrad över själva rastningen där, om busken eller gräset hon vill pinka på är på höger sida, hur göra? Om hon drar åt det hållet ska jag stanna och vänta tills hon tittar på mig och säga varsegod då eller hur sjutton gör man?

Lydnadsträning på vilket sätt? :P

Grodan
2010-08-22 04:20
#30

tyvärr, för hundar i koppel är bara träd, buskar å saker på vänster sida tillgängliga… går du en annan runda blir träden, buskarna och goda luktställen på rätt sida…

du kan visserligen gå en höger runda, men då måste ju din hund fatta att ok nu är det höger som gäller…

om du har henne lös eller på lång "lös-lina" (lös fast på lång lina), så får hon göra som hon vill…

och har du flexikoppel eller vad det heter gaaaaaaaaaaaaah, byt genast till vanligt hederligt koppel…

för att din hund ska börja lyssna på dig, få tänka och jobba samt få lite andra intressen i livet behöver du träna vardagslydnad… ta en stund varje dag då du tränar lite… Innefattar fritt följ/linförighet (gå fot), inkallning, platsliggning, stanna, sitt mm.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-08-22 11:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

OMG PEEPZ! Joo lajk tovtalli rooind maj somby tred! Nu typ är den död… men lever ändå! x_X AGH! ZOMBIE TRÅD! (<-- Driver bara ;P)

#16

Åh! Åh! Åh! Det där är ju läskigt! =O Hon är helt löjligt lik min pojke i pälsen! Han är Tibetansk Spaniel/Västgötaspets. Jag trodde det var västgötaspetsen som sken igenom när det gällde pälsen. o_o

Hyeonmu
2010-08-22 11:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Öhm. Dålig bild. Han var nybadad och lockig där. Men det här är en valpbild. x_x Han hatar att vara på bild

Vattnadal
2010-08-22 12:04
#33

Jag hör till dem som nästan gråter åt vissa av CM avsnitt på TV. Har ser inte hundens signaler alls, utan pressar på till de stänger av ibland. Han går över gränsen med sina korrigeringar, lägger ner hundar, kör med kräksnara (stryp längst upp på halsen där nerverna är oskyddade= minsta knyck gölr fruktansvärt ont), kan tom sätta stackel som kräksnara, tränar med el od.
De nyare avsninnen när han är i australien har han lite nyare tänk, tack och lov!

Nej, glöm det där med dominans och rang. Hundar klättrar inte på rangskala och vill ta över. De enda djuren med strikt rangordning är höns och militärer (citat Anders Hallgren) Naturligt för dem är att leva i en familj, mamma, pappa och barn. När barnen blir gamla nog att para sig och skaffa egen familj, flyttar de hemifrån. Varför skulle de ta över ledarskapet och para sig med sin mamma eller pappa? För de som fortfarande tror på rang, dominans och sånt, läs den här artikeln.

Att ignorera skällande är det bästa. Då får man inte ens ge dem ett snabbt ögonkast, för då fick de uppmärksamhet. Det är svårt, jag lovar. OM man skäller på hunden när de skäller på något de hört, tex, tror de att vi skäller och är upprörda MED dem. Tar man in mer och fysiskt korrigerar när de ex gör utfall och skäller, fattar de ingenting. Man bråkar ju inte med varann inför ett hot.

Utfall mot andra hundar är ofta just hot. Bästa sättet att få en valp att göra utfall som vuxen, är att släppa fram kreti och pleti (dvs hundar, vuxna, barn od) att hälsa på valpen. För att undvika det, låt ingen hälsa på valpen, om inte du tagit första kontakten. Var en lugn trygg person, som visar att du aldrig släpper fram någon läskig typ till din hund. Kommer en lös hund, mota bort den.
Börja även med att så fort du ser en hund (ed som hon troligen kommer att göra utfall mot) se till att avståndet mellan er är så stort att hon klarar av att hålla din kontakt (dvs gå ut i diket, över till andra sidan vägen ed om det behövs). Sen gör du ett godissök med korv eller annat smaskigt, eller har en tub med god mjukost som du trycker in i mungipan och klämmer ut lite smask direkt i munnen. Efter ett tag kopplar hon ihop det läskiga lite med godis, och då kan du börja försöka få kontakt innan. Försvåra gradvis, till ni kan stå kvar på vägen med kontakt och belöna när det läskiga passerat.
Läs gärna lite om skvallerträning, och börja med det, det är helt outstanding! Har själv en stressad hund som är rädd för massor av saker. (pga att han utsattes för chock som 6 v valp går han lätt över stresströskeln igen). Sen jag började med klicker och skvallerträning är det så mycket enklare.

För att få en bra relation till din hund:

Var en resurs på så många vis du kan!

Var lugn och trygg, någon som fixar alla läskiga situationer.

Var initiativrik, hitta på roliga saker, lek, träna roligt, gör saker tillsammans.

Hitta skatter ute: preparera ett korvträd när hunden inte ser, hitta det och bjud in hunden att dela det med dig. Kasta ut en näven godis när hunden inte ser, hojta till "kolla!" och sätt dig ner och plocka upp dem, låtsas gärna äta eller ät av dem, och hunden hinner fram och får nån enstaka på slutet. Gör detta ofta, och hunden kommer att vara närmare, hålla koll, för att hinna med på dina skatter du är cool och hittar.

Låt din hund ta egna initiativ ibland, få en huvudroll. Om hunden kommer till dig och vill leka/gosa, förlorar du ingen prestige av att göra det. Börja gärna med spår (blodspår helt, som berikning) då du är chanslös och hunden får leda dig, det stärker självförtroende!

Nej, nu ska jag ut med Vidar igen. Han gick på elstängslet till fåren och kunde inte bajsa efter det. El är läskigt, då det känns inne i kroppen, gärna i hjärtat, och det kan tom ge dödsångest på hundar, som inte förstår vad som händer. Sen ska jag äta frukost, ta hand om alla djur och byta om, så jag hinner ta mig till jobbet oxå…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MP160
2010-08-22 14:52
#34

#30 Höll stenhårt på att hon bara fick gå på vänster sida nu på morronprommisen, gick bra! Till och med när det kom andra hundar och jag höll henne på vänster sida medans andra hunden var på höger, på andra sidan gatan, så lugnade hon ner sig betydligt fortare. Visserligen stannade vi inte då utan fortsatte i andra riktningen. Har blivit lite lat vad gäller vardagslydnaden, har mest blivit kontaktövningar på senaste tiden men får börja trixa lite igen then, klickern i högsta hugg!

#31 Ledsen att det vart så OT, men damnit vad lika hundarna var hörrödu! Förvånad

#33 Jättemycket bra tips, tack vattnadal! Den där mjukostmetoden läste jag om härom dan, den ska ABSOLUT testas!

Annons:
Grodan
2010-08-23 00:39
#35

#31 hehe, sårri for distråijing jår såmbi trädd!

#33 Det är så tröttsamt med allt gnäll om Cesar! Jag har ingen tv så jag har inte sett mer än något avsnitt, men det är i Amerika och där gör de lite som de vill.

Jag tycker han är asbra och har skitmycket att lära ut.

I de fall där jag är en dålig ledare så tar min hund över rollen. Det skrev jag. Skrev inget om klättra i rang el om dominans.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
2010-08-23 01:01
#36

Jag ska väl inte diskutera CM mer, för det blir bara bråk. Visst, han hjälper hundar i USA, där de bara får gå på en bakgård och lider. Men metoderna är ofta såna som är olagliga hos oss, alltså är det dumt att ta efter honom i mer än utvalda bitar.

En anledning till att det blir bråk, är nog mycket för att det är så enkelt att fortsätta som man är van, särskilt om det fungerar. Sen att det finns andra metoder som oxå fungerar, och är naturligare, vill ingen höra talas om. Dessutom tror alla som kör med hårdare metoder att mjukisar tycker att de plågar sina hundar.
Tror att hundfolk som kan ta sig till 08:a i december skulle vinna en hel del på att delta i årets Adventuredog conference, som ska handla om hunden i TV, ur olika vinklar.
Jag hör till dem som knappt ens tror på ledarskap längre. Ser ingen rangordning över huvud taget mellan våra 12 hundar.

Tror mer på att alla individer i hundfamiljen har uppgifter. Mamma investerar i valparna när de är små, när de är avvanda tar pappa och äldre syskon över med lek och uppfostran. De är föräldrar, inte flockledare. De går inte alltid först, väljer inte alltid var de ska gå, men är så gott som alltid de som inleder jakt och sköter själva avfångandet, dvs dödandet, av större byten.

Fast nu börjar jag ju igen, förstör tråden med hundprat, när jag dessutom börjar skriva att jag inte ska diskutera mer. Fast jag har lagt en hel del tid och pengar på min hundutbildning, och brinner lite för det…Skäms

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MP160
2010-08-23 01:29
#37

#36 tycker det är riktigt intressant att läsa om hur du ser på saken faktiskt! Startar en ny tråd så kan vi fortsätta hundprata där kanske, med god ton Skrattande

MP160
2010-08-23 03:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Taskig bildmanupilering men vad sjutton!

Människoätande muuuus! Skrattande

Grodan
2010-08-23 03:17
#39

#38 Förvånad Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-08-26 00:17
#40

#38 Hi hi hi. XD

Det gjorde förresten inget att det blev OT här. Det var ändå en randomness tråd. Det var ett kul ämne ni kom in på, vad bra att du gjorde en tråd att fortsätta i MP160. =D Då blir det lättare för andra som kan hundgrejer att se också och inte bara "OMG zombies?, Laaame-o! Jag skippar den tråden. >_>"

MP160
2010-08-26 01:15
#41

Hahah, zombietråden makes my day Skrattande

Annons:
Vattnadal
2010-08-26 14:09
#42

Jag fick präxis veta att jag inte ska hångla med odöda på lördag. Jag ska börja lajvet med att redan vara biten och sjuk! Gråter

Barnen ska bära mig!!!! till sitt basläger och sen bota mig med hjälp av ritualmästaren och hans elixir. De kommer säkert att tappa mig så jag går sönder!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hyeonmu
2010-08-26 19:47
#43

#42 Du ska alltså släpas iväg och riskera att tappas i backen utan att ens få något hett zombiehångel?! =O The injustice!

Riktiga odöda är lättare. Alla bär varsin kroppsdel var för sig. ;p

Vattnadal
2010-08-26 20:55
#44

Jag har förhandlat fram att jag inte ska vara helt borta, utan kunna prata med dem, sen övertalas att följa med barnen till deras läger, och sakta men säkert bli sämre. Då kan jag få ta mig på egna ben istället för att bli tappad.

Fast odödingarna kommer och anfaller på eftermiddagen/kvällen oxå. Stor slutsrid där man säkert kan få lite hångel!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hyeonmu
2010-08-26 21:11
#45

#44 Åh, vad skönt. Fast vad trist att behöva bli botad. Nåja, du har ju iaf chans till zombiehångel senare. ;p

Grodan
2010-08-28 08:44
#46

Ny serie börjar Halloween 2010 (i America…jäij!)

The Walking Dead

http://www.imdb.com/video/imdb/vi717817369/

weeeeeeeee


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-28 15:33
#47

#46 LOVELY, den där verkade ju fett bra!

Grodan
2010-08-30 00:12
#48

#47 förutom valet av huvudperson, varför välja den där träiga personen? nåja, jag ska kolla på de döda mer i a f.. mums


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Hyeonmu
2010-08-30 01:37
#49

#46 *Gnäller* Ångeest serie. T_T Den kommer jag -aldrig- våga se. Zombies, precis som mumier, är typ de monster som är minst läskiga ensamma. Men de är absolut de monster som är mest läskiga i grupp. T.T Precis som den svarta snubben sa i trailern.

#48

För att han ska verka extra normal? lol

Vattnadal
2010-08-30 14:32
#50

MMM, verkar vara en kul serie! Fast det blir säkert nån dyr dumkanal som köper in det. Vill gärna ha det på en kanal JAG har!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MP160
2010-08-30 16:57
#51

#50 Kunde inte sagt det bättre själv :P

Grodan
2010-08-31 00:38
#52

vaddå kanal? jag har ingen tv och jag går ej på bio, men jag har sett allt! det gör jag nämligen gratis på internet.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-08-31 01:14
#53

#52 mooodigt indeed!

Grodan
2010-09-01 02:10
#54

strima är inte olagligt!

jag har återsett några rullar som jag gillar, bland annat

  • Shaun of the dead

och jag rekommenderar denna varmt till er som inte sett den… den är så bra! Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-09-06 05:58
#55
Annons:
Grodan
2010-09-06 09:09
#56

#55 hm… Vad jag inte alls fattar är varför "has" används så ofta istället för have på texter. Någon tror att det ska vara gulligt eller roligt? Jag tycker det är töntigt. Och är rädd för att amerikanska ungar faktiskt tror att det ska vara HAS och inte have…

en såmbi i min värld har texten "gonna eat you", "give me your bräijin", "human eater", "I tear u apart", "u smells yummie"…

sårri om inlägget var surt, sovit dåligt inatt


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-09-06 12:31
#57

#56

"I can haz it puhleze, cause I wants it." Var inte det gulligt? 9_9 Nej, men jag tror det ska föreställa gulligt. Jag har vant mig, men jag håller med. Jag fräste högt när jag såg sådana bilder förut. Jag hittade bara ingen bra video, så jag valde den där det bara var en stillbild.

'U smells yummie' vore skojigt. XD

Inget fel på det inlägget. =) Hrmm, vad jobbigt. Hoppas du får en lugn dag och får sova bättre inatt. ={

Grodan
2010-09-06 15:09
#58

Mera fina bilder och foton på snygga härliga såmbis önskas. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2010-09-26 20:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Dead Set - miniserie, info

Mycket underhållande såmbirulle (jag klassar den som en film faktiskt)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-09-26 22:00
#60

När jag var ute med vovven sista vändan igår blåste det nått förjäkligt och det var lite fulla människor här å var… zombiestämningen var optimal, jag var livrädd och vovve skällde till å med på träd med konstiga skuggor på, dom var livsfarliga enligt henne :P

Grodan
2010-09-26 23:13
#61

#60 LOL


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-09-29 06:08
#62

Jag drömde en never-ending dröm om zombies inatt. =/ De bodde under marken där det var fuktigt, så de gick bara att undvika på betong, berg och torr sand. De poppade upp ur marken och slet ned en för att äta en. Så fick de även alla trägolv osv. att ruttna fortare så att folk ramlade ner till marken där de kunde bli uppätna. Tydligen hade folk inte sten eller cementgrund… Sen vandrade de på marken korta sträckor, men bara på natten när det var kallt och fuktigt. Tunnelbanan var en av de få säkrare ställena, för att det är berggrund och inte jord där (Titta vilka detaljer mina drömmar lägger till! XD). Däremot var tunnlarna fulla med vandrande zombies. =/ Men perrongerna var säkra. ^^''

Det var en sån lång, lång dröm med så mycket innehåll att jag skulle kunnat göra en film av den. =/ Bah. Nu vet jag att hösten är här för nu är mina mardrömmar tillbaka… T_T

Annons:
MP160
2010-09-30 00:06
#63

#62 Meeen fyyy! Jag drömmer rätt ofta att det blivit zombieland av världen, tack gode gud inte så detaljerat, usch usch!

Grodan
2010-09-30 04:37
#64

#62 ååååååååååååh, snälla sälj den drömmen till hollywood… Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-10-02 02:53
#65

#64 Det är som att mina drömmar regisseras av Steven Spielberg. Men bara de läskiga… jupp… De andra är bara nån slags ologisk härva av "WTF?!"het. o_o;

#64 XD Det sa min mamma också. ;p Kanske borde skicka idén till nån manusförfattare. X'D Weee~ Så blir jag rik! För man tjänar så mycket på zombiefilmer…

Grodan
2010-10-04 18:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

en såå jäkla snygg såmbi

jag är fasiken kär Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-10-05 11:23
#67

Han va' häftig! =D Urm… Av nån anledning påminner han mig om Gerard Way. Kanske är han som zombie! O_O

MP160
2010-10-05 15:13
#68

#67 HAHAHAHAHAH!!

Grodan
2010-10-05 18:59
#69

Men du ser väl att han är vuxen och manlig? Inte nån pojkvasker… Tungan ute (GW ser ut som en pojkvasker)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Hyeonmu
2010-10-06 00:28
#70

Joo, men han hann bli lite äldre innan han trillade av pinn och blev zombie. XP XD

Grodan
2010-10-06 00:31
#71

e han död?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-10-06 00:55
#72

Naj, asså, hypotetiskt. ^^;; Bilden är 20 år i framtiiiiideeen. Wooooh~

Grodan
2010-10-06 01:17
#73

men jag tycker ju att såmbin är SNYGG juh!!!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-10-06 01:24
#74

Meh - 40-ish-åriga Gerard kanske också är snygg. XD Eller så blir han det efter zombifieringen.

Grodan
2010-10-06 01:25
#75

aha, det är såååååååååååååååååååå du tänker… hm… oki


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2010-10-06 01:25
#76

Även den fulaste blir snygg som såmbi, så det finns hopp!!! Wee


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Hyeonmu
2010-10-06 01:28
#77

XD Ja! Jag kommer bli en söt zombie! YAY!

Hyeonmu
2010-10-06 01:29
#78

Det ger helt ny mening åt frasen: "Live hard, die early - leave a pretty corpse."

MP160
2010-10-06 01:34
#79

#78 Skrattande

Grodan
2010-10-06 01:35
#80

hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2010-10-31 15:37
#81

Har sett del 1 av The Walking Dead och den är liiiite seg men faktiskt rätt bra… några zombies var jättesöta… Kyss

(mer info i inlägg nr 46 längre upp)

SPOILER (inte helt men lite kanske)

Ett helt nytänk har börjat etablera sig. Detta är andra "filmen" som hakar på att zombies kan äta annat än människor! Detta kommer att innebära att såmbifilmer kommer att utvecklas åt att såmbis kommer att kunna äta husdjur, precis som vampyrer… intressant…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2010-11-01 02:13
#82

undrar varför hyena o mp inte spammar den här tråden osså så här i hallåiin tider


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-11-01 02:14
#83

bra fråga Tungan ute

Annons:
Grodan
2010-11-01 02:15
#84

har du sett avsnitt 1 av TWD än då????????????????????????


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-11-01 02:18
#85

Nääääää har ju inte däää, tänkte försöka göra det imorrn kväll Skrattande

Grodan
2010-11-01 02:19
#86

imorn… vad ska du se nu då?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2010-11-01 02:21
#87

Nu… Typ väggen, tänkte gå å sova strax Tungan ute

Grodan
2010-11-01 02:22
#88

ok…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-11-01 02:33
#89

#87

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! DON'T LEAVE UUUS! T_T

#88

Jag har inte spammat här för aaatt… DET ÄR MIN TRÅD GOD DAMMIT! Ut med er! Ut och spamma nån annanstans! DX

Not really. XD Jag har variiit dåålig - inte sett nån skräck idag, inte klätt ut mig, inte ens sneglat på Grodans nya serie. ;p Allt jag gjorde var att karva pumpa, göra en paj och färga quichén grön. Jäij…

MP160
2010-11-01 02:34
#90

Skrattande

Annons:
Grodan
2010-11-01 02:35
#91

du har hallååiinat dig… ballt… jag hallååiiinade mig lite idag genom att hjälpa några möss somna… men det var ju inge kul direkt


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2010-11-01 02:43
#92

#91 Aww. Det var ju bara deprimerande. T_T Färgade du dem inte ens gröna först? (Gud, förlåt, din morbiditet gnuggar av sig tror jag. Jag beklagar sorgen. ={)

Grodan
2011-02-05 20:28
#93

låååång väntan till säsong 2 av TWD


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2011-02-05 21:43
#94

Shit, jag har glömt bort twd HELT…. Illa, får försöka titta ikapp… När kommer säsong 2?

Grodan
2011-02-10 22:25
#95

i höst


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-02-23 03:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#96

jag som såmbi


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
2011-02-23 09:42
#97

Jamen sedär så söt!

Annons:
Grodan
2011-07-19 08:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#98

Zombies matvanar har ändrats så mycket. Först ville de bara äta människohjärna. Sedan dög minsann allt kött från människors kroppar. Sedan kunde de äta lite djur. I en film kan zombies t o m äta från soptunnor… wow… värsta renhållarna.

Bild från sidan: http://www.snorgtees.com/zombies-hate-fast-food


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-07-19 09:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#99

Hittat en ball butik där man kan köpa Zombie Stompers (enligt bild), LÄNK


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-07-19 09:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#100

Vad sägs om den här bebisdräkten t ex (länk)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-08-31 21:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#101

NU har jag ÄNTLIGEN en egen zombie!

Han säger hej till alla


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-08-31 21:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#102

En zombieavatar som jag gjort på en zombie-avatar-generator online


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
2011-08-31 23:56
#103

Lyssna på morgonpasset på P3 imorrn, såmmbilavvörs!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
2011-09-01 20:10
#104

#103 asch missade jag, men å andra sidan bor jag i radioskugga och kan inte lyssna på radio… måste sätta mig i bilen o lyssna


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Vattnadal
2011-09-01 22:36
#105

Man kan lyssna på webbe, kika här.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
2011-09-01 23:03
#106

#205 just, kan man… Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-09-25 18:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#107

Någon retar sig på att min såmbi har en motorsåg i huvudet… Jag kan inte begripa varför. Det fanns en motorsåg att sätta på huvudet så vad är det för fel med det lixom. Han är ju en såååååååmbiiiiiii


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

DeniceP
2011-09-25 19:15
#108

#107 hur skaffar man sig en sån zombie? :O Hur söt som helst ju!!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Grodan
2011-09-25 19:22
#109

pm:a din epost så värvar jag dig Flört


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2011-09-26 08:54
#110

Nu finns det en utbildning som ABF har hur man överlever en zombiekatastrof:)

MP160
2011-09-26 19:48
#111

#110 hahah, den vill jag gå Skrattande

Annons:
Grodan
2011-09-26 19:59
#112

Inte jag, jag ska bli en såmbi


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-10-16 22:46
#113

Idag fortsätter TWD… säsong 2 avsnitt 1 sänds i Amerika "9.00 AM"


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-10-16 22:46
#114

#110 en av mina trognaste råttköpare medverkar i den kursen… Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-10-22 01:05
#115

jag spelar inte zombie café… är ju inte på FB, men hittade en söt video


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-10-22 01:08
#116

en annan söt


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
2011-10-22 01:15
#117

Jag började spela såmbi cafe precis. fast inte på facebook. spelar på min ajfån. det är jätte kul!

Grodan
2012-03-04 02:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#118

Sitter här o glor på FIDO… (igen, har absolut ingen aning om vilken gång det är) och blir så glad… han är sån söt zombie…

här mumsar han på grannfrun lite…hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2012-03-09 23:30
#119

Hett tips på ny såmbiserie på SVENSKA!!!

TV6 play - Den sista dokusåpan...


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hanna
2012-03-10 00:17
#120

The Walking Dead<3

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Grodan
2012-03-10 00:19
#121

#120 Jag är oerhört besviken på TWD, tycker den varit väldigt långrandig nu… ok, följer den, i brist på annat, men…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2012-03-10 11:56
#122

Ja, Grodan jag har suttit och lett mot TVn och tänkt på dig nu flera gånger, när serie efter serie startat om zombies. =3 De verkar verkligen vara populära nu. =D Den svenska serien måste jag faktiskt kolla (första gången i historien jag har sagt någonting sådant - duktigt gjort svenska serieskapare) The Walking Dead har jag undvikit för den innehöll vampyrer och varulvar också och… liksom.. nej! Stygga poliser som dödar stackars fluffsaker som dem! >.<

Camillhe
2012-03-10 14:38
#123

The walking dead innehåller varken vampyrer eller varulvar.

Håller inte alls med dig Grodan, tycker TWD säsong 2 varit skitbra, massa zombisar! Däremot tyckte jag andra delen av förra säsongen sög.

Den sista dokusåpan vet jag inte om jag skulle gillat om ngt annat land hade gjort den, men jag älskar att Sverige gör en sån grej, och dessutom får med Lill-Babs, kan det bli underbarara :D

Hyeonmu
2012-03-10 14:40
#124

#123

Då har jag blandat ihop det nu igen. Trodde jag hade lagt till en "eller blandar jag ihop serier nu igen" disclaimer, men det hade jag visst missat. xD Nåväl.

Grodan
2012-03-10 19:20
#125

#122 serie efter serie…? ge mig tips, jag har inte sett en enda ny serie om såmbis 2012 utom denna Svenska då…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2012-03-10 19:25
#126

#123 Jag vet. Smaken e som baken. Å du o ja har inte samma smak…

Tror jag aldrig gillade serien… kanske bara de första avsnitten… men jag kollar ändå… för jag måste ju se den…

tyckte mycket om vinklingen att samla alla såmbis i ett skjul och mata och vänta på medicin… men icke… då kommer en annan avsnittsskrivare och skriver ny manusvinkling.. jäij… bäck to the båring prägnant waijf… suck…

i andra såmbi-filmer blir minsann folk bitna en efter en, men inte i denna serie… vi måste dras med de fula skådisarna avsnitt efter avsnitt… jag säger bara BLI SÅMBIS nångång…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
2012-03-20 23:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#127

Hihi, kände att jag bara var tvungen^^

http://www.thinkgeek.com/caffeine/wacky-edibles/e88a/

adirf1
2012-03-20 23:32
[Dominik]
2012-03-20 23:34
#129

#127 Neeeej som dödade en stackars rabbit och förvandlade den till en zombie :( Så gulligt :D

[Dominik]
2012-03-20 23:36
#130

Herregud! Man kan äta den :D:D:D

Grodan
2012-03-22 00:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#131

#128 wow, en sååååååååååååååån t-shirt vill jag ha

haha, den där sajten har massa onödigt skojs till såmbilåvvörs…

How to spik såmbi… hehe

http://www.thinkgeek.com/geek-kids/3-7-years/dc24/


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2012-03-22 00:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2012-03-22 00:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#133

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
2012-03-22 20:33
#134

Haha, älskar den sidan, finns så grymt mycket roliga saker!

Hanna
2012-03-22 23:32
#136

#135 Haha, lol! ^^

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

adirf1
2012-04-20 21:47
#137

Drömde om zombies inatt :O
Det läskigaste förutom att jag skulle skydda alla andra medans de åt fin middag min kompis mamma lagat & jag skulle skydda dem från zombisarna som kom upp för trappan med jämna mellanrum var nog två stycken zåmbis som följde mig på avstånd genom hela drömmen. Så tog jag mig hem till min mamma & där står de & bara väntar, helt stilla på altanen. Frågar mamma & hennes svar är "Jo men det är ju mormors vänner. Ja de har ju alltid velat komma & hälsa på oss här…" & något senare så blir hon typ uppäten av en av dem xO

Grodan
2012-04-20 22:49
#138

hehe… lyx att bli serverad gratis såmbi-film sådär…

var länge sen jag drömde såmbis… jag ska gå å lägga mig snart och försöka hitta en spännande dröm… istället för film


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
2012-04-20 22:58
#139

Haha, dock är jag ju av den hariga typen men är lite små stålt över modet jag uppvisade i drömmen, höhö. Drömde en jätte obehaglig mardröm om zombies en gång efter att killen min tvingat mig spela lite av ett resident evil spel.. Hade till & med sett honom spela samma "scen" innan mig men vinklarna var så jobbiga att det slutade med att jag blev uppäten :O Jag lyckades aldrig vända mig mot såmbin så det slutade med att jag sprang runt i en cirkel i ett desperat försök att ta mig ut ur rummet xD

Annons:
Grodan
2012-04-21 20:15
#140

Jag har aldrig spelat något såmbispel, men har hört att vissa är rätt bra. Jag gillar att sitta brevid och kolla när andra spelar (ja, jag veeeet, jag är skitknasig men så är det, speciellt om det är ett mkt välgjort spel som nästan är som en film - tycker det kan vara mkt spännande.)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
2012-04-22 00:00
#141

Haha, men jag är också lite småknas xP
Jag uppskattar att titta på när killen min spelar, speciellt om storyn är intresant & som du nämnde, att det är välgjort. Själv är jag så jobbig när jag spelar… Har nu fått spela lite skyrim, ett enligt mig mycket(!) välgjort spel. Har snurrat omkring i en grotta med skelett odl & var gång jag hör ljudet av dem eller bara det att de plöttsligt dyker upp så rycker jag till samt tjuter/piper. Haha, jag är på helspänn när det gäller spel som dessa & jag kan sluta spela dem bara för att det är för många läskiga fiender på samma ställe & jag hatar att dö.. xD

Hanna
2012-05-28 22:12
#143

Det där har jag läst, så jävla äckligt!! 6 skott!! :S

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Grodan
2012-05-28 23:31
#144

haha… amerika


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2012-08-03 18:19
#145

Letar efter det härliga klippet från en gammal såmbirulle där en halv kvinnlig såmbi pratar (hon svarar på frågan: varför äter ni hjärnor?)… nån som har en youtube url?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hanna
2012-08-03 23:01
#146

Har dock denna. Skrattande

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
Grodan
2012-08-04 11:37
#147

ah, nju jårk…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2012-10-15 23:34
#148

TWD säsong 3!!! WEEE


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2012-10-15 23:36
#149

#145 HÄR ÄR DEN!!!!!!!!!!!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2013-12-05 23:35
#150


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2013-12-12 17:47
#151

#150

HjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombieHjärtaZombie


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2017-04-09 15:54
#152

aaaaaaaw🧟‍♂️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2017-09-09 04:52
#153

HjärtaZombieHjärtaZombie


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2017-11-12 21:40
#154

hyena, kom hit o såmbi´a dig lite… 🧟‍♂️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2020-11-02 10:18
#155

men attans… ☹ mitt fina konstverk i #151 förstört… ☹

och nu finns inte ens några zombie-emojs

💀


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: