Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 703 ggr
Grodan
2008-04-12 20:26

Lördagsgodis

Det är kväll och lördag = godis för många!

Ska du äta lördagsgodis?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2008-04-12 20:27
#1

valde vrääääääääääääker i mig så klart… hhehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anett Lindbom
2008-04-12 20:29
#2

Åh jag har redan ätit godis, och jag funderar på om jag ska ta mig en sväng till affären för att köpa mera godis…=)

Grodan
2008-04-12 20:32
#3

jag ska åka förbi godissvampen snart… mums… fast jag ska plocka ur lådorna HÖGT upp, för att slippa få småbarnsäckelfingerbakterier på mitt godis… har verkligen svårt för plockgodis nuförtiden efter att jag såg småbarn plocka hej vilt ur lådorna med kladdig fingrar… bläh


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anett Lindbom
2008-04-12 20:36
#4

Ja det kan inte vara så värst hygeniskt med lösgodis, speciellt när folk är & ska kladda på allting..Vem vet vart dom har varit med fingrarna innan dom är & kladdar på lösgodiset..

[Thiah]
2008-04-12 20:55
#5

Jag ÄLSKAR chips!! Äter säkert en påse varannan dag om inte mera. Har "turen" att vara supresmal och inte gå upp i vikt så jag vräker i mig chips och choklad och popcorn med mängder av smör på…. och då menar jag mängder ;)

Anett Lindbom
2008-04-12 20:58
#6

#5, Sån tur hade jag också innan mina barn kom till världen för sedan blev det helt kört, eller nästan i alla fall. Förr kunde jag äta vad som helst & hur mycket som helst utan några problem men numera ser man ju nästan hur man sväller efter att man har ätit ngt gott och onyttigt. Fast o andra sidan bryr jag mig inte så mycket, jag äter ändå..

Annons:
Elyria
2008-04-12 21:02
#7

Vräker i mig - ibland i alla fall. Men det är ju nyttigast så för tänderna. Hellre vräka i sig en gång i veckan än att småäta jämt. Fast jag småäter också - helst choklad.

Vi har varit på marknad i dag. Men de slog igen så tidigt (regn och blåst) så det var nästan bara en knalle kvar när vi kom dit - en godisknalle. Så det blir sötsliskigt marknadsgodis i kväll - plus lite chips.

[Thiah]
2008-04-12 21:07
#8

#6 jo det är ju skönt på många sätt men lite trist då alla tror man är sjuk för man är smal. Men alla i släkten var smala till typ 30 eller efter att dom fött sen så….. ;)

gulzebra
2008-04-12 22:17
#9

Jag har inget godis… Bara popcorn men det är inte godis, det är grönsaker med salt Ledsen

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Terato
2008-04-13 09:27
#10

HAhah, jag vräker i mig även om jag inte ens är sugen. Lördagsgodis är helt enkelt ett tvångsmässigt måste för mig! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
2008-04-13 15:04
#11

Jag är ju i en period där jag skärpt till mig igen. För ett par år sen gcik jag ned drygt 10 Kg, och upptäckte till min fasa att jag gått upp nästan hälften igen. Bantar inte, men tänker på vad jag äter nu. Visst kan jag äta godis om jag vill, så länge det är lite vettiga nivåer.

Igår var jag på fest, och först fikade vi med bullar, negerbollar och kakor, tårtan hoppade jag över då det var maräng, vilket är för sockrigt för mig, gillar det inte alls (tur va?) och sen hällde jag i mig en härlig flaska El Coto och mumsade i mig massor av ostkrokar. 

Godis annars klarar jag mig rätt bra utan. är inte alls sårdär sockergalen. Choklad, popcorn och vin är mitt godis! 

Idag får jag väl vara duktig och äta nyttigt istället, och ta en lååååång skogspromenad. För jag vill ju ha popcorn till filmen ikväll!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Thiah]
2008-04-13 15:27
#12

Är inne på min tredje chipspåse för denna helg. kan bara inte sluta när jag väl har börjat äta från dem. Tänker alltid att jag bara ska ta en liten skål med chips men den dära lilla skålen fylls ju istället på hela hela tiden :)

GucciDior
2008-04-13 16:58
#13

Jag köpte Söndagsgodis idag istället, kom på igår kväll att jag inte hade köpt något godis! :O

Annons:
Terato
2008-04-13 21:09
#14

Har köpt söndagsgodis OCKSÅ

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

lothus1
2008-04-13 22:40
#15

Jag får inte äta godis. Är diabetiker Skrikandes Busar dock ibland ändåOskyldig

[Thiah]
2008-04-13 22:51
#16

Bodde ihop med en diabetiker ett tag och den stackarn fick ju fnatt på mig och mitt godisätande (precis som tandläkaren får)Men jag bakade kakor och hemmagjorda godsaker istället som han kunde äta mera av än typ choklad (dessutom åt då även kattkräket av det.) och då blev det lugnt hemma igen ;)…Nu har jag en karl som äter lika mkt skräp som jag så ingen panik alla på en gång mot chipsskålen ;D

Linn
2008-04-14 22:29
#17

Lördagsgodis? jag äter godis konstant…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Muszimba
2008-04-15 08:51
#18

Min sambo har blivit ett riktigt gottemonster på lördagarna, men jag har ätit för mycket en tid så nu är jag inte lika sugen längre + att jag måste hålla koll på vikten.

Grodan
2012-05-26 19:13
#19

ska inte äta lördagsgodis


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

sallad
2012-05-27 18:54
#20

Jag åt ostbågar istället, ibland brukar jag köpa en chokladkaka :D

-Rasmus 🌈

Annons:
Upp till toppen
Annons: