Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Leksaker och aktivering

Repstege

2007-05-08 01:06 #0 av: Sushifish

Vart kan jag köpa en sådan stege? Eller måste jag göra själv? Glad

*lånade bilden från www.sjusovare.tk*

Anmäl
2007-05-08 01:34 #1 av: mandymoo

På olika zoo

Anmäl
2007-08-18 13:54 #2 av: Chocolat

Det brukar kosta ganska mkt på zoo, kan du tycker jag att du ska göra själv Skrattande

Anmäl
2007-08-18 14:49 #3 av: Pehpsii

det finns liknanade till papegojor, jag köpte en ganska billigt. Sen är det ju bara att sätta fast ändarna i stockar man fixar själv

Anmäl
2013-02-19 00:52 #4 av: Grodan

jag skulle vilja veta hur man gör en sådan stege...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-02-19 06:53 #5 av: Chilizera

#4 Det kan ju inte vara så svårt. Kapa till rundstavar i lagom längd, borra två hål i varje (kräver dock något rejält att fästa staven i under borrningen). Trä igenom t.ex. sisalsnöre, ser ut som det är sånt på bilden, gör knutar före och efter varje pinne så de stannar på lagom avstånd. Klart Ler

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.