Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 455 ggr
[mjuue]
1/4/07, 6:08 PM

Hur sover ni? :P

Hur sover ni egentligen :P *hihi*

Annons:
[mjuue]
1/4/07, 6:22 PM
#1

Jag sover på sidan (olika, både vänster o höger)

Men när jag är fökyld/sjuk sover jag dock på rygg :P

*hihi*

Muszimba
1/4/07, 8:06 PM
#2

Jag brukar somna på höger sida och vakna på magen eller på vänster sida. När jag vaknar på magen, så är jag en dreggelfia.

Elyria
1/4/07, 8:32 PM
#3

Mest på höger sida, ibland på vänster (vänd mot hunden som ligger på kudden bredvid min), nån gång på rygg, aldrig på mage.

Grodan
1/4/07, 9:22 PM
#4

sover skönt Räcka ut tungan


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

maddemusen
1/4/07, 9:23 PM
#5

Mellan barn, hundar och man, ibland sitter jag och sover eller sover i soffan när jag har mycket  astma ellelr värk, astman var länge sedan nu..Undras om djur får en friskare iblandFlörtSkrattande

[mjuue]
1/4/07, 9:43 PM
#6

SkrattandeLåter bra :)

Annons:
Digitalis
1/4/07, 9:48 PM
#7

Jag rör på mig! Iaf innan jag somnar och innan jag vaknar/försöker somna om.

//frida

mandymoo
1/4/07, 10:15 PM
#8

Just nu… skulle jag kunna stå o sova *ler* men det tillåter inte mina fötter så det blir att ta sig till sängen….

TacoBelle
1/4/07, 10:22 PM
#9

Jag sover på alla håll, kors och tvärs, upp och ner, fram och tillbaka, till höger och vänster, på mage och rygg. Men alltid med två katter, en hund och ett duntäcke på mig, vilket oftast blir lite varmt.

amaira
1/5/07, 10:30 AM
#10

#9 "Jag sover på alla håll, kors och tvärs, upp och ner, fram och tillbaka, till höger och vänster, på mage och rygg." Skrattande

Samma här. Men jag börjar alltid med att ligga på magen - det är så SKÖÖÖNT. Så jag kryssade i "mage".

[mjuue]
1/19/07, 9:06 PM
#11

Haha xD Skulle aldrig klara av att ligga på mage :P

soffiz
1/19/07, 10:46 PM
#12

Jag tog "annat/övrigt" för jag sover nog på alla olika sätten. xD

mocchino
1/21/07, 3:04 AM
#13

#10 Samma här. Men jag börjar alltid med att ligga på magen - det är så SKÖÖÖNT. Så jag kryssade i "mage".

Jag e likadan.. Börjar oftast sova på mage, sen så kan jag vakna under natten och vända på mig.. Brukar sällan vända på mig i sömnen.. Konstigt nog.. Pojkvännen vrider och vänder på sig som en galning i sömnen, jag vaknar dock varje gång jag behöver vända på mig.. :S

// Nathalie

Annons:
[Caroline92]
1/21/07, 4:04 PM
#14

Jag somnar alltid så att jag tittar in i väggen (höger) Alltid när jag sover hemme ligger ja så hela natten. Men när jag sover på t.ex landet kan jag vrida å vända mig hur mkt som helst….Är inte ovanligt att jag vaknar så att jag vänt mig :P Så jag har fötterna på huvudkudden, vet ej hur dt går till :P

 //Caroline

Chippers
1/21/07, 7:03 PM
#15

Oj, helt olika. :-)

Benjy
1/21/07, 9:46 PM
#16

magePower!

Grodan
12/8/12, 8:40 PM
#17

lol


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

vevve89
12/8/12, 8:54 PM
#18

Mage oftast, eller sida..

dock frösökt sova mkt på rygg på senaste tid då jag haft ryggskott…

Charlie2006
12/8/12, 9:41 PM
#19

Olika. Beroende om man sover med killen, eller ensam hemma. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

StillaSinnet
12/8/12, 10:27 PM
#20

Jag sover som en stock när jag sover och somnar snabbt som bara den! Men jag vaknar många gånger varje natt och vänder på mig. Jag vänder mig nästan aldrig i sömnen med andra ord. Vissa nätter är krångligare än andra. Det beror på att jag har lite ryggproblem och blir stel och får värk om jag ligger på samma sida för länge. Ryggläge är absolut bäst men då snarkar jag så mycket att Christer väcker mig hela tiden och det står jag inte ut med. Då är det bättre att ligga på sidan och vakna, vända sig och somna om. Tur jag har så himla lätt för att somna om :). På morgonen kan jag snurra riktigt mycket och då är det dags att kliva upp.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Annons:
Littlem
12/8/12, 10:39 PM
#21

På vänster sida. På rygg har jag svårt o ligga för jag får ont, på höger går inte för då får jag ont i axeln o liger jg på mage får jag ont i rygg + knän så. Inte mkt val :P

Upp till toppen
Annons: