Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Ridlektion. (kul bild)

2006-04-21 17:52 #0 av: amaira

Ridlektion, eller sätter han sig på sina höga hästar? *haha* Mamma Förgätmigej tittar förskräckt på sin våghalsiga och högfärdiga unge...

Eller... ?

Anmäl
2006-04-22 00:09 #1 av: Grodan

haha vad söööööt...

jag har tyvärr bara råttor som rider...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2006-04-22 19:53 #2 av: Elyria

En till ryttare! Men jag får väl erkänna att Amindra fick hjälp att sitta upp, häromdan när jag var i plåtartagen.

Anmäl
2006-04-23 03:03 #3 av: Grodan

jag har inga hästar... mina får rida på pellefanter - fast hittar inget sånt foto just nu

annars bra reklambild för morakullan´s svensktypade krullisar... hehe 

Anmäl
2006-04-23 10:27 #4 av: amaira

#2 "Amindra" ... vilket vackert namn ... det gillade jag. Gullig mus också, förstås!

Anmäl
2006-05-20 00:47 #5 av: fijja

Ja ville ju att Åttiåttimus skulle rida.. Men han gillar inte hästar sa han!!

Anmäl
2006-05-20 22:12 #6 av: Elyria

#4 Det finns många sätt att komma på namn. När min dotter Lotta (=musägaren) skulle döpa första (och hittills enda) kullen hittade hon namnet Mindra på Lunarstorm. Hon satte ditt ett A framför och det blev ett fint musnamn.

#5 Amindra var inte heller förtjust i att rida, men det var så långt ner så jag hann knäppa några kort innan hon kom så långt.

Anmäl
2012-11-22 21:14 #7 av: Grodan

haha, vilken galen gammal trådSkrattande

Anmäl
2012-11-23 00:31 #8 av: mocchino

Haha! Jag kollade inte datumet förren jag såg fijja. Tänkte att henne har jag inte sett här inne på lääääänge. Är hon tillbaka?! Nej gammal tråd.. Men en rolig tråd!! Denna har jag missat helt nämligen! :D

Anmäl
2012-11-26 19:57 #9 av: Grodan

#8 hehe... älskar att luras...

fast vill också se mera ridande möss (möss på häst alltså)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.