Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 708 ggr
ajanki
2011-10-20 15:11

Jag älskar mus ifokus!!!

Jag blev medlem på mus iFokus för 2 år och 2 månader sen(ungefär)

och sen dess är det första jag gör på morgonen gå ut och läsa här och det sista jag gör på kvällen likadant..och flera gånger under dagen också!

Är ute varje dag om jag inte är sjuk eller bortrest utan dator.

När jag fick bli Medarbetare så var lyckan gjordSkrattande

Så därför blir jag så ledsen på mig själv när jag inte kommer på nåt kul eller intressant att skriva…när det liksom har tagit slut i huvudet på idéer:(

Jag vet att Grodan frågat flera gånger och nu gör jag det också!!

Vad vill ni läsa om?

Vad vill ni diskutera om?

Vad saknas på sajten tycker ni?

Annons:
Grodan
2011-10-20 15:34
#1

Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lojs
2011-10-20 16:27
#2

Jag är en sådan där som mest läser och ytterst sällan skriver, jag har inga möss ännu. Men jag gillar i alla fall mest att läsa om kullar. Följa från parning till att bebisarna är födda till bilder på färgerna som utvecklar sig, de trådarna tycker jag allra mest om. =) Gärna inklusive vad den uppfödaren vill ha i kullen, vad man tror ska komma osv. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[aammE]
2011-10-20 20:23
#3

Meeeeer aktiveringstips! Känns som att mina stackare får mest samma, samma och då blir det inte mycket till aktivering.

Grodan
2011-10-20 21:16
#4

#3 Är på gång!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
2011-10-21 11:57
#5

Jag älskar också mus.ifokus. Här har jag lärt mig saker som jag aldrig visste om, och jag lär mig fortfarande. Men framför allt så älskar jag hela iFokus. Här har jag fått mycket hjälp :)

ajanki
2012-07-11 20:13
#6

Jag älskar fortfarande mus iFokus :)

Puttar upp denna tråd, vet att det frågas i fler trådar men här kommer frågan igen: vad vill ni läsa om?

Annons:
Apnea
2012-07-11 20:27
#7

Det är en jätte bra sida! Har lärt mig jätte mycket och alla är så trevliga! :D

Upp till toppen
Annons: