Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 544 ggr
Stephanie
2012-01-13 00:32

Söthetsfaktor 100000...

Kan konstatera att det inte är så kul att sova ensam i ett relativt stort hus när man är mörkrädd. Inte blir det bättre heller av att ha möss i väggarna ;) Hörde nåt ljud nyss och fick lite halvt panik. Höll andan och lyssnade mer, och nej, det var inte inbillning. Det var helt klart nåt som lät. Sen nös den :p Jag höll på att dö av söthetschock. Det lät så himla gulligt! *prassel* *prassel* *nys* Fick i alla fall bekräftelse på att det var en mus som prasslade, eller möjligtvis en råtta. Men det är helt klart bättre än ett oidentifierat "var det verkligen nåt som lät?" :p

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
Camillhe
2012-01-13 02:35
#1

Haha, ja möss och råttor har aldrig skrämt eller äcklat mig, även om man kanske inte egentligen vill ha vilda sådana i sitt hem. Bodde i en gammal prästgård i min ungdom där mössen festade rejält på nätterna, brukade smyga ner i köket tidigt på morgonen och titta när de röjde i köket. Och självklart gjorde jag alla fällor obrukbara för de var ju så söta.

Med mus eller råttsällskap behöver du iallafall inte känna dig mörkrädd mer :D

ariama
2012-01-13 11:53
#2

Hahaha, vilken gullig berättelse!! Kyss

*prassel prassel - nys* Hoppas den lille besökaren inte är förkyld utan bara fick nåt i näsan. Kyss

Stephanie
2012-01-13 12:52
#3

#2 Som den rått-/musägare jag varit så lyssnade jag självklart efter fler nysningar, men det hördes inget mer Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Mice
2012-01-13 14:35
#4

Åhh så sött Kyss

Grodan
2012-01-14 20:16
#5

fnissar också lite åt prassel prassel nys

kanske skulle ha en sån "bäbisövervakningsradio" o lyssna på mina möss… finns någon med räckvidd på 60 km?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mice
2012-01-14 23:19
#6

#5 Eller övervakningskamera, så kan du se dom. 
Och typ nån pratsak så du kan prata med dom. Haha. Cool

Annons:
Grodan
2012-01-14 23:26
#7

#6 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… gah


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ratata
2012-01-14 23:33
#8

Läste "skönhetsfaktor 100000" och fick inte alls ihop det när jag läste inlägget. Men nu är jag med igen, det känns bra…

Vi brukar höra möss på vinden ibland, men då hör man inga nysningar, bara trippande steg.

Upp till toppen
Annons: