Annons:
Etikettmöss-med-djur-och-människor
Läst 872 ggr
Wand
1/13/12, 9:34 AM

Jag ÄLSKAR möss!

Ja, det gör väl vi alla antar jag? Oskyldig

Jag har/har haft hund, undulater, chinchillor, kaniner, gerbiler, hamstrar, råttor och möss. Har t.o.m haft vandrande pinnar. Av alla djur jag haft, inklusive hund, så är fortfarande mössen mina absoluta favoriter! De är så extremt vackra och söta, charmigare än de flesta. De är intelligenta, och de är små. De blir väldigt hängivna och man blir helt lycklig i själen av att ha dem. 

Möss är det finaste som finns, och jag är så lycklig som fått chansen att bli musägare. Finns inget underbarare än att ha en liten mus på axeln när man sitter vid datorn, eller att se dem utforska köksbordet och allt som ligger där.

Möss är fantastiska. Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
ajanki
1/13/12, 10:30 AM
#1

Håller med dig till 100%Skrattande

Möss är fantastiska små djur, jag skulle inte klara mig utan mina möss!!!

Wand
1/13/12, 12:30 PM
#2

Precis! De är verkligen speciella! Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Grodan
1/13/12, 11:35 PM
#3

Underbart inlägg Wand! Skrattande Blir så glad av att läsa sånt här.Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
1/14/12, 12:06 AM
#4

Kan bara hålla med till 100%. Bara en liten musnos som sticker ut ur ett hus räcker för att göra min dag. Sen kommer flickorna ut och jag kan lyfta upp och pussa på dom. Då är jag lycklig. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

StillaSinnet
1/14/12, 12:29 AM
#5

En riktig hyllning och jag skriver under på rubbet! De ger så otroligt mycket tillbaka. Precis som du beskriver blir man så lycklig av dem

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ariama
1/14/12, 10:01 AM
#6

De är så söta och näpna att jag svimmar sju gånger om dagen! År efter år efter år.  Kyss

De har verkligen förmågan att göra mig varm i hela kroppen av lycka. Märkliga djur egentligen… (Fast djur överlag har ofta de här förmågorna, men de små mössen ännu mer än andra)

Annons:
Wand
1/14/12, 2:36 PM
#7

Har aldrig kunnat säga om ett speciellt djurslag att jag ALLTID kommer ha det, men med möss kan jag med säkerhet säga att det är sant. Kommer ALLTID ha möss. Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Grodan
1/14/12, 2:41 PM
#8

#7 Det tror jag faktiskt också. Du har från första början utstrålat sådan kärlek för möss. Jag minns inte ens om jag någonsin blev så kär i möss som du blev när du skaffade dina, men jag vill gärna tro det. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Wand
1/14/12, 2:43 PM
#9

#8 Hahaha, aw. Oskyldig Har aldrig fallit för ett djur så snabbt som för mössen, det räckte med att kolla in i Ewas musrum för att inse att jag älskade dem. Hihihi. Skrattande Mamma har frågat ett antal gånger varför jag vill ha så många, men man kan väl aldrig få nog med kärlek?! Kyss Man har alltid tid för att umgås med möss. Tyst

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Grodan
1/14/12, 2:45 PM
#10

#9 Den frågan tycker jag du bör filosofera lite på… (och sedan komma med en trevlig liten förklaring till alla oss som undra och vad vi ska svara alla folk som frågar oss varför vi har så många) varför vill man ha så många? för det märks tydligt att det är så… man vill ha många…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Wand
1/14/12, 2:48 PM
#11

#10 Haha tro mig, det har jag funderat på länge… Rynkar på näsan Jag tror att det ligger närmast att man får ta del av alla möjliga personligheter, alltid har en mus för något humör, och sådär. Sedan om man kan flocka ihop dem så blir man än lyckligare med tanke på att man då även kan låta dem leva lyckliga tillsammans i en trivsam miljö.
De är inte bara roliga och trevliga hantera, utan även att bara höra eller kolla på dem. Mitt akvarium med mina tjejer är den vackraste prydnaden jag har i mitt rum, med risk för att låta lite fåfäng, det är ju självfallet inte därför jag har dem, men det är alltid ett plus. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Upp till toppen
Annons: