Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Grattis Vattnadals Itchy

2012-01-17 10:06 #0 av: Digitalis

Som fyllde 2,5 år igår! Det är raketbränsle i tanten och jag skulle aldrig kunna gissa att hon är såpass till åren. Balansen är något sämre än vad den har varit, men hon håller tempo så att det är helt hopplöst att få henne att hulla på sig. Har tyvärr ingen bild, men en liten hyllning förtjänar hon allt :)

Anmäl
2012-01-17 10:13 #1 av: ariama

Åh, en järnlady! Grattis Itchy Kyss !! Och grattis Elin (till uppfödningen).

Anmäl
2012-01-17 10:33 #2 av: ajanki

Stort Grattis ItchyKyss

Anmäl
2012-01-17 17:58 #3 av: Artlink

Åh, så underbart att höra från henne. Min gamla goa tant Kyss! Tänka, när du köpte henne som ettåring, att du skulle få ha henne så länge ändå. Längre än mig! Glad

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2012-01-17 18:59 #4 av: Grodan

Grattis Digitalis och ItchySkrattande

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.