Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

taggmöss

2012-01-25 17:11 #0 av: jonatahn

är akvariom bra till taggmöss elr galer bur

Anmäl
2012-01-25 17:20 #1 av: Sara B

Akvarium/terrarium är bäst då de bland annat behöver mervärme än "vanliga" möss om jag inte minns fel?

Anmäl
2012-01-25 17:45 #2 av: Liz85

Det stämmer att akvarium eller terrarium är bäst för taggmöss. Det som gör dessa så bra är just att det inte är galler = dragfritt vilket i sin tur gör en hel del för deras välmående. Så även duna funkar men de kan vara lite små beroende på hur stor gruppen är och vilken dunatorlek man har. Ju större desto bättre, som alltid. Glad

Anmäl
2012-01-25 17:47 #3 av: Liz85

Jag har 2 dokument på min hårddisk med taggmusfakta, är nog läge att sätta mig ner och börja sammanföa dess till 1 kanske då det efterfrågades tidigare.

Anmäl
2012-01-26 04:58 #4 av: Grodan

#3 Skrattande

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.