Annons:
Etikettfotografier
Läst 768 ggr
Flubben
2/1/12, 7:37 PM

Har precis haft en fotostund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder på "tanterna" och de nya Skrattande

Första bilden är på Pia en av de nya :) Har stora funderningar på vad hon är för färg.. Vet att hon är fox men resten är ett mysterium Tungan ute

Annons:
Flubben
2/1/12, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ett till bild på Pia

Flubben
2/1/12, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nästa flicka är Iris Kyss

Flubben
2/1/12, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Iris igen

Flubben
2/1/12, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Båda töserna

Flubben
2/1/12, 7:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sen kommer det en bild på Lill-Fritz som bara bor hos mig tillfälligt för att sen få flytta hem till två nya töser hos en kompis till mig Glad

Flubben
2/1/12, 7:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Sen kommer Hedvig, en av de fyra första :) Hon har blivit en liten tjockis Tungan ute Hon är en såndär cool mus som mest bara tar det lugnt och är sådär lagom nyfiken om det inte gäller mat för då roffar hon allt åt sig Skrattande Dock är hon lite dålig i pälsen..

Annons:
Flubben
2/1/12, 7:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Hedvig en gång till Kyss

Flubben
2/1/12, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Sen har vi Astrid den tuffaste, hon som går med på allt och är en riktig rolig en Glad

Flubben
2/1/12, 7:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Fast man vill ju itne alltid vara med på bild Kyss

Flubben
2/1/12, 7:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Sen en bild i handen också på sötisen Kyss

Mice
2/1/12, 7:56 PM
#11

Så söta Kyss

Flubben
2/1/12, 7:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Nora som kommer nu är "mammamus" hon tar hand om allt och alla och om tidningsremsorna inte ligger rätt eller om något inte är som det ska då fixar Nora det! Även när jag städade burarna och dunan men de små var brevid så var hon den som klättrade på gallret för att få se dem. Tungan ute

Flubben
2/1/12, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Sen är den äveryraren Thelma! Hon är lite nervös av sig och är inte jättefötjust i människohänder som ska flytta på henne och det mrks, för om hon inte får som hon vill protesterar hon. Tungan ute Jag har tidigare fått hjälp med färgerna på henne och då kom vi fram till att hon var argente/tan men nu ser jag ingen tan på henne och hon har en mörkare ton i pälsen närmare huden så kan någon duktig musmänniska konfimera hennes färg? Oskyldig

Annons:
Flubben
2/1/12, 8:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Sista bilden kommer att bli på Spatt som jag inte har valt att fota idag för att hon är VÄLDIGT rädd av sig men har en bild från ett par dagar sedan då jag stoppade ner kameran i buren lite snabbt ^^

Piggelinmuffin
2/1/12, 8:37 PM
#15

Sötisar! Ser fram emot att få hem min lill-Fritz i veckan! Skrattande

Flubben
2/1/12, 8:39 PM
#16

#11 Tackar Skrattande

#15 Hihi jupp ska bli kul och se hur hon fungerar med Pi och Fuwa Glad

Ratata
2/1/12, 10:27 PM
#17

#7 Hedvig var hur fin som helst! Vad kallas en teckning som hon har? Ser ut som att det är svart tan men ändå med vitt på magen. Ritkigt snyggt med massa färgglager, som ett sorts påskägg Tungan ute

Flubben
2/1/12, 10:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

#17 Tackar! Skrattande hon är Black Tan Berkshire :) Slänger upp en gammal bild då man ser hennes mage lite bättre ^^

Ratata
2/1/12, 10:38 PM
#19

Det var verkligen jättefint Kyss De andra var förstås jättefina också, men en sån teckning har jag nog inte sett förr. Som att ha fox och tan i ett!

Charlie2006
2/2/12, 12:00 AM
#20

Jätte fina tjejer. Kyss Gillade Pia och Hedvig extra mycket. Är svag för berkshire. Pia tror jag för övrigt är beige fox.

#19 Det är himla snyggt det håller jag med om. Har en unge nu som är berkshire, han är både tan, vit och svart på magen Förvånad Flört i updelade fällt.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
Flubben
2/2/12, 12:15 AM
#21

#19 Tack Skrattande

#20 Tack jag gillar dem också väldigt Glad Beige fox okej då vet jag! Tackar Skrattande

Oh låter häftigt! Är också ganska förtjust i berkshire ^^

ariama
2/2/12, 9:36 AM
#22

#20. En tan kan inte ha svarta fält på magen! Hur menar du? Skulle vara kul med foton, i en egen tråd.

Berkshire på tan gillar jag också jättemycket, det är så vackert, och Hedvig är sööööt!

Pia ser ut att vara en beige mus, som Charlie säger. Alltså, en svart/tan nerblekt med extreme dilution c(e)/c(e).

Thelma är mycket riktigt en argente. Har hon "varit" tan, så är hon det nu också, bara det att färgena går ton i ton så mycket att det inte syns.

Ratata
2/2/12, 10:19 AM
#23

#20 Jag vill också se bilder på honom. Det är helt underbart, som att man har hittat ett nytt favoritgodis! Skrattande

fiffiluren
2/2/12, 11:05 AM
#24

Fick lite sötchock av första bilden där Kyss

Fiiina tjejer ^^

ajanki
2/2/12, 11:22 AM
Grodan
2/2/12, 11:51 AM
#26

Fina möss och fina bilder. Jag uppskattar foton där man inte mixtrar med ljus och färger utan låter bilderna vara naturliga - som dessa. Jag har jättekänsliga ögon och kan inte titta på bilder som är för mkt mixtrade med.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Charlie2006
2/2/12, 12:16 PM
#27

#22 Han är svart tan, så tror det är bara tanen som är dålig på vissa ställen ;) . Men ser rätt häftigt ut. :) Fast tycker han är himla söt med sin övertecknade delade pläs i ansiktet. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
ariama
2/2/12, 12:52 PM
#28

(#27. Jamen, får jag seFlört )

Charlie2006
2/2/12, 12:56 PM
#29

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Sara B
2/2/12, 3:24 PM
#30

Hedvig var ju sjukt söt! Kyss Älskar tan- och fox-magar så kan ju inte annat än att älska dem tillsammans också Tungan ute

Flubben
2/2/12, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

#22 Hihi tackar :3

#24 Det kan ju itne vara något dåligt med sötchockar så jag tar det som något bra Flört

#25 Tack så mycket! Skrattande

#26 Jag föredrar också bilder som är naturilga. Jag redigerar inte mina bilder alls, det är ju fusk Tungan ute

#30 tackar Skrattande hon är en riktigt mysig en också!

Hedvig tackar för alla komplimanger personligen Flört Slänger in en till bild av henne ^^

[Jessica_91]
2/2/12, 4:55 PM
#32

Åh vad fina bilder! #8 och #9 var ju hur gulliga som helst Kyss

Flubben
2/2/12, 5:10 PM
#33

#32 Tackar Skrattande

Grodan
2/2/12, 6:37 PM
#34

#31 Jag klipper mina bilder, kan ljusa upp om det är mörkt men lägger inte på eller tar bort färg. Sedan kan jag leka lite med digital scrapbooking… hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Flubben
2/2/12, 6:51 PM
#35

#34 Okej, nje jag pysslar inte med sånt, har bara iPhoto men då kan man ju lägga till en del effekter men det är inget som intrreserar mig. Tycker fotograferingen i sig är en konst och redigeringen en annan, jag pysslar bara med den ena Flört

Grodan
2/2/12, 6:54 PM
#36

#35 håller med, det är två olika saker. Jag pysslar med bägge, även om jag är en usel fotograf och har bajskameror… hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: