Annons:
Etikettfotografier
Läst 508 ggr
[finamöss]
2012-02-05 20:36

Till alla med fototråd!

Hinner inte kommentera alla fototrådar men: Vilka söta möss ni visar upp! Fast åt andra sidan…finns det fula möss? knappast. Hihi.

Annons:
Lamina
2012-02-05 20:41
#1

Håller med, verkligen ursöta. Blir så avis på alla som lyckas få så bra bilder på sina möss. Försökte fota några av mössen jag fick hem från Grodan för några dagar sen. 200-250 bilder, och inte en enda bra! SkrikandesGråter

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[finamöss]
2012-02-05 20:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag älskar att fota och kommer med 100% säkerhet att köpa en bra kamera inom kort. Ja visst är det trist när man inte får till det. Och här inne ser jag flera med riktigt bra skärpa i bilden.

Fick dock en bild lite skarpare än normalt och det är taget med en 14 megapixel kamera och 3ggr optisk zoom. Bifogar bilden.

Lamina
2012-02-05 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kanske också borde köpa mig en bättre kamera. Men måste man inte kunna en massa för att fota med dom..?

Trodde pappas svindyra digitalkamera som han fick i 50års-present skulle räcka men tja… Resultatet talar sitt tydliga språk. Fast på denhär bilden är det nog inte kameran det är fel på. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2012-02-05 20:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Men dethär… Really? Förvånad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2012-02-05 21:26
#5

hehe… flinar åt Lamina… hon som sa åt mig att jag gjorde fel när jag tog foton där i källaren… jag tog bara 3-4 st och 3 gick ju helt klart att lägga upp här på iFokus även om den ena inte var perfekt… (foto 3 är på Lamina själv och det kan jag ju inte lägga ut här…)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ratlings
2012-02-05 21:33
#6

#3 Man måste inte alls kunna en massa för att fota med dom. Det finns auto-inställningar du kan ha på så gör kameran det mesta jobbet :p Sedan lär du dig med tiden ;)

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
ajanki
2012-02-07 10:04
#7

Ja, det är lite svårt att hinna med att kommentera alla fototrådar på underbart fina möss!!

Men jag föröker att hinna med det ändå för jag vet hur glad man blir att någon tittat på ens älsklingar och kommenterar det, även om jag ju faktiskt vet att dom är finaSkrattande

Upp till toppen
Annons: