Annons:
Etikettfotografier
Läst 518 ggr
ariama
2012-02-11 10:03

Söta grabbar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söta, rara, snälla, luktfria. Maestro-Björn, Matero-Björn, Metroo-Björn och Merlin-Björn.

Inte så gamla än, men jag är sååå glad över dem!! Pappa är underbara toppen-grabben Rapunzel´s Roommate (1 år och 8 mån) och mamma är Golden Vision, RY.

De tillhör en V.I.B.-kull (Very Important Babys) i min långsiktiga avel, och ingen av dessa grabbar är till salu. Jag bara visar några söta bilder Kyss, tagna för någon vecka sedan.

Annons:
ariama
2012-02-11 10:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

-

ariama
2012-02-11 10:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

-

ariama
2012-02-11 10:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Inte så gamla, just det, de är födda 27 dec 2011.

ariama
2012-02-11 10:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är ett par andra grabbar, som inte heller är till salu. Den gula är DY (dominant yellow, jag har några sådana men säljer inte av dem). De är söta som socker!! Kyss

[finamöss]
2012-02-11 10:10
#5

Chokladpraliner? Så fina så.

ariama
2012-02-11 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Så får en dam slinka med också. Honey Lips. Ingen standardmus, men just såhär älskar jag färgen chocolate/tan. En vacker, behaglig och mild färgton- och nyans på tanen, med tydlig "rödfärg" även om den skulle vara mörkare för standard, men jag älskar den bäst såhär.

Även chocolatefärgen är oerhört vacker - i mina ögon - på en del av mina chocolatemöss. Då har chocolatefärgen en mild, behaglig, och mycket vacker färgton med inslag av rött! Mörk choklad äter jag gärna, men vill inte ha för många procent i musfärgen. Ljus choklad vill jag förstås inte heller ha, varken i munnen eller på mössen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: