Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Nu är tjejjorna hemma!

2012-02-17 13:52 #0 av: DarkPin-up

Och dom är nöjda och glada :)

Lovade lite bilder...

Rump bild på ena tjejen,den andra ser lika dan ut i teckningen fast mörkare. Svårt att knäppa kort nu för ena springer omkring och andra älskar huset jag byggt,så där gömmer hon sig :)

Anmäl
2012-02-17 13:58 #1 av: DarkPin-up

Här ser man lite av andra..

Har inte kommit på namn till dom en.. Så de blir den ena och den andra tills jag klurat klart på de  :)

Anmäl
2012-02-17 14:33 #2 av: MP160

Så fina Kyss

Väldigt läckra matskålar måste jag säga också, vart har du hittat dom? Skrattande

Anmäl
2012-02-17 14:38 #3 av: DarkPin-up

Dom är underbart söta.. och äskar färgerna på dom:)

De är en skål eller vad man ska kalla den som jag haft hårsnoddar i. Så den tog jag och den passa super fint som matskål :)

Anmäl
2012-02-17 15:52 #4 av: ajanki

Jättefina tjejer, grattis till dom!

Anmäl
2012-02-17 18:12 #5 av: DarkPin-up

Tack! :)

Nu har dom fått namn efter Disney möss - Bianca och Perla :)

Fick en bild på Bianca nu.. efter hennes långa tupplur.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.