Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 937 ggr
[finamöss]
2/20/12, 7:54 AM

Mina flickor uppd.

Hej alla! Vill gärna uppdatera hur det går med mina fina töser:

Dolly har funnit sin roll i flocken och har tuffat till sig. Hon ser ut att blivit den dominanta. Hon har lagt på sig och vuxit massor. Kommer nog bli en stor vacker tös. Fast vacker är hon redan tycker jag.

Kajsa är den som är lägst i rang konstigt nog trots att Irpa är yngst. Hon är så försiktig och tyst mot dom andra. Hon är även minst i storleken fast hon är äldre än två av tjejerna.

Irpa den busfian har blommat ut sen hon kom. Liten men tuff. Kan säga till på skarpen till dom andra. Skulle gissa på att hon är på samma nivå som Lolly, alltså näst högst i rang. Dolly och Irpa är bästa vänner och följer varandra vart dom är går. Kul och se.

Imorgon får tjejerna flytta in i terrariet och det ska bli härligt att få inreda med grenar, klätter saker och använda fantasin på ett helt annat sätt än man kan göra i en dunabur. Oj vad jag längtar.

Barberingen verkar ha avstannat och det är bara Kajsa som ser märkbart barberad ut. Så det går åt rätt håll.

Annons:
Lamina
2/22/12, 5:14 AM
#1

Vad kul att höra att alla flickor har funnit sig tillrätta och hittat sin plats i flocken. Det är så kul att läsa om dig och dina möss, finamöss. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[finamöss]
2/22/12, 7:16 AM
#2

#1 Tack Lamina!

ajanki
2/22/12, 7:53 AM
#3

Härligt att dom kommit tillrätta och att du märker så stor skillnad på dina tjejer!!

Håller tummarna att barberingen kommer att sluta helt!

ariama
2/22/12, 10:26 AM
#4

Härligt, säger jag med. Särskilt att läsa hur du studerar deras beteenden Skrattande.

Grodan
2/27/12, 8:18 PM
#5

Aw, vad bra. Håller verkligen tummarna för att barberingen kommer att avstanna helt.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[finamöss]
2/27/12, 10:13 PM
#6

#5 Barberingen har upphört. Kajsas päls är snart helt återställd och faktiskt hör jag sällan numera att dom piper när dom putsar varandra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: