Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 688 ggr
[jaxwire]
2/21/12, 10:30 PM

Lock till akvarium, behöver inspiration

Ni som har möss som bor i akvarium och har gjort egna lock till dem. Kan ni inte ladda upp lite bilder på hur era lock ser ut. Behöver lite inspiration!

Annons:
Lamina
2/21/12, 11:44 PM
#1

Bild kan jag inte posta, har inte köpt "locket" än. Men jag tänker köpa ett sånthär gnistgaller och ha som lock på mitt lilla akvarium. Akvariet är 53-54 cm brett (gallret är 55 cm högt). Så jag behöver bara klippa bort en av dom 2 mindre sektionerna och klämma fast den andra mellan karet och väggen, så blir mittsektionen själva locket. Snyggt, rymningssäkert och lätt att öppna. Cool

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MP160
2/22/12, 12:27 AM
#2

#1 Smaaaart! Skrattande

Grodan
2/22/12, 12:46 AM
#3

Jag har ungefär ett sådant galler men det täcker inte hela akvariet så jag har en skiva på resten… nu när det måste vara lock på akvariet… annars är det inte det..


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
2/22/12, 1:20 AM
#4

#2 Och dyrt. Men det jag har nu är så fult och obehändigt att det gärna får kosta lite extra att få till nått bättre. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: