Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 623 ggr
kent
2/26/12, 10:06 PM

tack for min tid

jag vill passa på att säga tack for min tid som ordf. for svemus…jag vill tacka alla som har hjälpt mig o klubben med det stora jobb som det har varit och sen vill jag passa på att be er alla om att hjälpa den nya styrelsen så vi får ett nytt stärk svemus igen.

jag komme inte att sluta som aktiv medlem behöver bara dra tillbage mig en stund och samla nya krafter….sen jävla mig ska ni se :)

Annons:
villhailler
2/26/12, 10:22 PM
#1

du är bäst

MP160
2/26/12, 10:58 PM
#2

Kyss

Tiaran
2/26/12, 11:15 PM
#3

Tack Kent för att du har gjort så mycket för svemus och alla medlemmar. *kramisar*

StillaSinnet
2/27/12, 5:46 AM
#4

Ja, tusen tack, Kent! Du har gjort ett fantastiskt arbete :)

Som ny ordförande i Svemus tar jag mig an uppgiften med entusiasm och skräckblandad förtjusning. Dels är jag en brinnande föreningsmänniska och tycker om att föra frågor framåt men jag har också sett hur arbetet och ansvaret har tärt på Kent under året som gått.

Så jag har lärt av vad jag har sett. Jag kommer deligera ut uppgifter mer, för det är inte ett enmansjobb att få svemus rullande. Att vara ansvarig behöver inte betyda att man ska utföra arbetet. Man ansvarar för att det blir gjort, och det är en stor skillnad i det. Jag bor dessutom inte i Stockholm så tex utställningar, mässor osv på orten får andra hjälpa till med, men det borde inte vara några problem eftersom det efterfrågas FLER utställningar i de trakterna och det finns medlemmar på plats.

Med min yrkesroll som lärledare och ledare i arbetslaget ser jag fram emot ett lärorikt och trevligt svemusår 2012 :) Nya styrelsen i sin helhet presenteras i egen tråd under eftermiddagen.

Och Kent, tro inte att du slipper oss helt ;) har ringer så fort jag har funderingar.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
2/27/12, 12:26 PM
#5

Tack Kent!!

Hoppas du kan ta hand om dig själv nu och njuta av att nån annan gör jobbet!!

Och att du sen kommer tillbaks:)

Lottiz att vara ansvarig för en utställning är kanske inte samma sak som att man ska utföra jobbet själv. Men bor man på en ort där ingen annan medlem bor så måste man antingen göra jobbet helt själv eller så kanske man måste fråga medlemmar som inte bor på orten.

StillaSinnet
2/27/12, 8:08 PM
#6

#5 absolut, det är så det går till. Någon kan ju bo lite närmare, men kanske intedirekt på orten. jag har redan nu hört mig för om folk som kan hjälpa till i Villingsberg. Anja, Kalle och jag hjälp åt där trots att jag inte bor i Karlskoga så vi löser förmodligen det mesta med hjälp av bla Christer.

Alla närvarande ska enligt utställningsinfo fysiskt hjälpa till med tex kök, städ osv. utställningsansvarig får se till att sätta fart på dem ^^.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Annons:
Upp till toppen
Annons: