Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 570 ggr
hyoscamusniger
2/27/12, 5:24 PM

möss sökes i stockholm

HEj jag bor i stockholm och vill köpa möss, några stycken men jag vill att uppfödaren tar hand om dom tills jag flyttar hem mot betalning

Annons:
[aammE]
2/27/12, 5:33 PM
#1

Varför köper du inte möss när du är hemma då? :) Det är ju roligare om man får vara med från början. 

Tips:
Skriv lite mer om dig själv och vad du har för erfarenhet av möss, hur de kommer att bo, vad du är intresserad av för färger/tecknigar/typ/hårlag o.s.v. Sådant vill man veta som uppfödare, som seriös uppfödare i alla fall.

hyoscamusniger
2/27/12, 10:20 PM
#2

Jag tar gärna emot möss som behöver omplaceras

hyoscamusniger
2/29/12, 12:25 AM
#3

jag vill säga angående allt som har skrivits om mig att jag tänker köpa möss när jag flyttar hem mössen jag försökte bli av med förut har jag inte kvar

Grodan
3/2/12, 5:55 PM
#4

Jag håller med aammE, berätta vem du är och din situation lite mer.

Vad menar du med när du flyttar hem? Vart bort du nu osv…

Det är hopplöst att veta om du är seriös eller inte. Finns knappast någon som orkar lägga ner tid och energi på en person som inte känns seriös. Din andra annons var inte heller speciellt positiv där du hotade med avlivning. Jag vet ingen uppfödare som säljer till ett tveksamt hem där ägaren kanske missköter djuren eller avlivar dem när h*n tröttnat på dem.

Vill du köpa möss utan krav så är nog zoobutiker mer lämpligt för dig. Tyvärr.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Minoth
3/2/12, 6:46 PM
#5

Men grodan!!! de är ett troll, ödlsa inte tid på att skriva till personen…

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Hyeonmu
3/2/12, 8:28 PM
#6

#5

Bättre att ge nån en chans för mycket än en chans för lite. ;)

Annons:
Grodan
3/2/12, 8:33 PM
#7

#5 Jag gillar troll och kan tycka att det är intressant att se hur vältaliga de är. Vissa är oerhört roliga. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: