Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

litet läxförhör

2012-02-27 18:43 #0 av: saga97

jag är väl påläst om tammöss ska snart skaffa mina första skulle ni kunna göra ett litet läxförhör om det viktigaste så jag bara har allt

Anmäl
2012-02-27 18:50 #1 av: [Dominik]
  • Vad bör matblandningen innehålla?
  • Vad får man inte en mus äta?
  • Hur stor bur bör en möss ha?
  • Vad gör du när din mus blir sjuk?
  • Hur får du en nervös, rädd och skygg mus att bli tam och snäll?
Anmäl
2012-02-27 20:29 #2 av: saga97

1 vet inte så mycket om just det men jag tänkte hålla mig till ett recept bestående av torkade grönsaker och frukt , nyttig muisli (stavning) solrosfrön havre och råg sen ge färskfoder lite då och då

2 vet inte var dem inte får äta tror typ jag läst om chips chocklad och godis och sockerObestämd

3 30x30 cm höjd 20 cm .. enligt regler  men ska ha mycket störreFlört

4 rådfråga vet

5 långsamt börjar man ge godis sen beror det på hur musen känner sig men senarenär den betstämmer sig för att hoppa upp i handen kan man börja klappa men alla möss kan inte bli tama

Anmäl
2012-02-27 20:31 #3 av: Grodan

Tips: Vi har under forumkategorin "Kluringar" små quiz som du kan göra. Skrattande

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-02-27 20:33 #4 av: saga97

tack grodanSkrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.