Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1018 ggr
Nallebus
3/1/12, 7:31 PM

Vad för trä?

Om man vill ha grenar i buren till mössen, är det någon speciell trä sort man måste ha eller kan man i stort sett bara gå ut i skogen o hämta några? och sen göra rent dem såklart ;)

 VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

Annons:
Lamina
3/1/12, 10:23 PM
#1

Jag har inte grenar i buren längre, fick byta för ofta och jag var så noga med att desinfektera att det vart för jobbigt. Men när jag hade det använde jag mig av björk. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Nallebus
3/1/12, 10:28 PM
#2

Oki doki, jag får se vad jag använder, kanske ber pappsen att såga ner grenar från äppelträt Tungan ute

 VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

saga97
3/2/12, 12:21 AM
#3

äppelträdsgrenar !! mina gerbiler och kaniner blev tokiga och har hört möss som gillar de med

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

saga97
3/2/12, 12:24 AM
#4

det finns ju även bra saker på djuraffärn

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

[jaxwire]
3/2/12, 6:27 AM
#5

Jag har alltid pinnar och grenar hos mössen och har nog haft alla möjliga träslag hos dem. Alla har funkat utan problem, när det kommer till stubbar/grenar osv försöker ja undvika barrträd pga kåda/terpen. Dock har mössen då och då fått lite granris att klättra runt i vilket också har funkat bra.

Grodan
3/3/12, 2:39 AM
#6

fruktträd

hassel

björk

är väl typ det jag använder.. men tyvärr blir det sällan stora grenar… utan bara små mumsbitar då jag klipper dem o torkar i ugn o grejar


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
isakeklid
8/4/12, 9:15 PM
#7

Sparar ni bladen på grenarna då eller ger ni bara pinnarna? :) och hur tvättar ni rent dom? med vatten bara? jag har inte testat ge min mus några pinnar än men tänkte att det kunde vara kul med lite omväxling :)

Minoth
8/4/12, 10:40 PM
#8

Jag ger grenar med blad regelbundet som jag slänger efter en vecka och stoppar in nytt. Tar högt upp från träd och slänger in som det är.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Upp till toppen
Annons: