Annons:
Etikettfotografier
Läst 307 ggr
Mymlan
2012-03-04 16:15

Liten bild på ett yrväder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena sötnöt..

Vart lite suddigt

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
ariama
2012-03-04 19:35
#1

"Han kom som ett yrväder…" börjar Strindbergs Hemsöborna Skrattande. Så jag förmodar att musen heter Carlsson i efternamn, haha.

Jättesöt!! Kyss

ajanki
2012-03-04 19:36
Grodan
2012-03-04 19:50
#3

#1 Hoppsan, hon är en "Strindbergs"-tant… Det trodde jag aldrig…FörvånadTungan ute

Vad för slags väder är ett yrväder?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
2012-03-04 19:53
#4

Ett yrväder som har svårt sitta still, lättare storm med jämn bris mellan varven.. När det ej är stiltje då de sover i sovhuset..

Fadern var om jag ej minns helt fel en morakullamus, namn minns jag ej måste hämta lappen..

Far: Morakullans Apellimus siames/splash Astrex

Mor: Ayla Black/even sh

Den andra ej visad på bild än men det kommer längre fram är det samma pappa men moder är: Önskesmycke si bl sh.

Working Girl verkar vara mer lugn gör inget väsen av sig *hitills**detta är den andre*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

ajanki
2012-03-04 19:55
#5

Jepp, pappan är Morakullan´s Apellimus

Grodan
2012-03-04 19:57
#6

#4 Jag har haft en Yrmus och en Yr-i-mössan… men de var inte så yra som man kan tro.

Yrväder kopplar jag itne fullt så positivt. Typ en mus som inte kan/vill sitta still och som kan vara svår att få kontakt med.

Är Splash-musen från Ajanki kan det vara Morakullan´s Apellmus eller Apellimus… Flört Annars vet jag inte… Men det kan stämma med temperamentet…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Mymlan
2012-03-04 20:01
#7

#6 Tolka inte in ordet yrväder i hennes temprament, för jag kan inget säga än om tempramentet de har bara bott här i 1 dygn..

Jag kan säga yrväder om mycket även min dotter får höra hon är ett yrväder men det vill ju inte en 16 åring veta av att man säger till henne *S*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

ajanki
2012-03-04 20:02
#8

#6 Nähä, stämmer inte med temperamentetTungan uteApellimus och Apellmus är världens lugnaste och snällaste:)

Grodan
2012-03-04 20:04
#9

#7 hihi… ok

#8 Mina grabbar var också lugna och trevliga, men det var mkt yrväder hos töserna i kullen… Mamman var ett yrväder. Fadern var gudomlig. Så sur över att han är borta…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: