Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 409 ggr
DeniceP
2012-03-07 21:15

Trevliga honor sökes!

Å min skolas vägnar, söker jag nu 3-4 relativt unga honor.

Färg eller typ spelar ingen roll alls, bara man lätt kan se skillnad på dem.

De kommer att bo i ett stort terrarie med väldigt mycket klättermöjligheter. Det kommer att vara så naturligt anpassat som möjligt.

De kommer inte att avlas på!

Skolan har ett speciellt djurrum (jag går naturbruksgymnasie med inriktning smådjursvård, Hund) där vi har allt från ödlor och ormar, till råttor och marsvin. Alla djuren har så bra bomiljöer som möjligt, och där finns många som är väldigt kunniga om de små liven. Vi elever turas om att ta hand om djuren på lektioner, förutom det är vi en liten, utvald grupp som är i djurrummet hos djuren på eftermiddagar och helger. Över loven tas vissa djur hem, andra får daglig tillsyn (tex ormar, ödlor och fiskar)

Djurrummet har vi för att vi ska lära oss om olika sorters djurs beteenden och miljöer, samt foderbehov.

Även 2-3 lite äldre hanar som klarar av att bo tillsammans, kan vara av intresse.

Självklart betalar skolan ditt begärda pris, plus att du kan få uppdatering av mig, hur de har det och hur de mår.

Skolan ligger i Malmö (Skåne), transport brukar gå att lösa.

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Annons:
ajanki
2012-03-27 11:05
#1

Har du fått tag i några honor?

Grodan
2012-03-27 16:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Den här annonsen har jag missat helt!

Jag har några aktiva och klätterglada töser i Black och Black Tan som verkligen skulle uppskatta att flytta till stor bur. De upplevs som lite rassliga och därför har de gång efter gång valts bort av intresserade musköpare. De är Engelsktypade, slanka, jätteblanka och fina i pälsen och har stora fina ögon. Jättefina.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

DeniceP
2012-03-27 22:15
#3

Kent har fixat ^^

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Upp till toppen
Annons: