Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Fralla i Tystberga

2012-03-14 23:31 #0 av: Littlem

Grodan det här måste väl va "din" Magnus?

Anmäl
2012-03-15 11:48 #1 av: ajanki

Fast jag inte är Grodan så svarar jag att japp, det är rätt Magnus:)

Jag lärde känna Magnus när han var typ 9 år...världens snällaste och goaste kille!!

Vart hittade du det där?

Anmäl
2012-03-15 22:41 #2 av: Littlem

Såg att Thomas kommenterat bilder på FB och kom o tänka på Grodans tråd med sina möss där hons krev om Magnus och frallbebisar o tänkte att de kan itne finnas sååå många Magnusar med frallor som bor i tystberga ;)

Anmäl
2012-03-16 00:17 #3 av: Grodan

LOL, haha, just, han berättade om att han var med i tidningen...

Jag lärde känna Magnus genom ajanki 2011 Skrattande, men vi har träffats ett par gånger innan och bytt iller o råttor med varandra på nittiotalet... eller nåt... vi minns inte riktigt...Tungan ute

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-05-18 00:53 #4 av: Grodan

Ofelia skall paras och det blir sommarfrallevalpar i Tystberga om allt går bra. Jag håller en stor fet tumme hårt.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.