Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Rapunzel´s Roommate RIP

2012-03-16 10:45 #0 av: ariama

Fann Roommate död i sitt bo i förrgår morse. Han blev 1 år 9 månader, 1 vecka, och 1 dag. Frisk in i det sista.

Vila i frid min vän! Kyss

Anmäl
2012-03-16 11:05 #1 av: ajanki

Sov sött RoommateKyss

Anmäl
2012-03-16 19:24 #2 av: Grodan

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, gubben... jag trodde han skulle leva till sommaren... jäkla gubbe

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-03-16 19:35 #3 av: Rönisch

Man blir nästan glad av sådana här trådar, att musen lever hela sitt liv lycklig och sen dör av hög ålder. Sov gott Roomate.

Anmäl
2012-03-16 19:36 #4 av: Grodan

Nä, jag blev jätteledsen av den här tråden... Roommates skulle levt ett tag till tycker jag

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-03-16 20:43 #5 av: Rönisch

#4 Jo det är klart man blir lite depp.  Men det där är väl ingen dålig ålder ändå? och att vara lycklig mus in i det sista är rätt bra det också =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.