Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 725 ggr
Hyeonmu
2012-03-19 13:50

Gått ur Svemus

Jupp, jag har gått ur Svemus nu. Tänkte att jag skulle rapportera det själv så det inte blir så att folk får reda på det lite konstigt i andra eller tredje hand och så där. xD

För att hålla det kort och gått gick inte föreningens åsikter och mina om saker riktigt ihop. Jag tycker inte illa om Svemus eller någon i föreningen utan önskar lycka till i framtiden. =) Särskilt många av medlemmarna ligger mig väldigt varmt om hjärtat och att få träffa dem så sällan nu känns självklart tråkigt.

Jag kommer inte utveckla mera här, utan de som är genuint intresserade kan i så fall kontakta mig i PM eller mail.

Kramar till er alla! ;)

Annons:
Grodan
2012-03-19 20:03
#1

Skönt att du inte tycker illa om SVEMUS. SVEMUS är bara en ideell förening och har inga personliga åsikter. En ideell förening måste vara neutral och följa lagar.

Jag själv har varit medlem i 24 år utan avbrott i SVEMUS, men det betyder inte att jag alltid gillat vad dåvarande styrelse jobbar med. Dock hindrar det inte mig att vara medlem eftersom SVEMUS är mig väldigt varmt om hjärtat. Jag har alltid trott på SVEMUS. Jag har vänt ut och in på min plånbok många gånger för att rädda SVEMUS. Och jag har åkt landet runt i många år för att visa upp klubben - och då har jag stolt lagt undan alla personliga åsikter och försökt visa upp ett bra klubbansikte.

Det är svårt att skilja på sak och person, men det är viktigt att lära sig det.

Jag ser inget hinder för vem som helst att vara medlem i SVEMUS. Däremot när det kommer till att vara ett ansikte utåt så är det viktigt att man kan företräda klubben på ett neutralt sätt och inte visar upp personliga åsikter - speciellt om dessa personliga åsikter är brännade frågor…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
2012-03-19 20:38
#2

Kram på dig med :)

DeniceP
2012-03-20 16:23
#3

<3

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

StillaSinnet
2012-03-20 17:10
#4

#0 Tack, Linnéa för at du lämnar oss med så god ton. Och du vill leva efter dina ideal och då tycker jag du gör vad du måste.

kram på dig!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: