Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Dags att ställa om klockan...

2012-03-24 22:41 #0 av: Lamina

Och för alla er som, liksom jag, har svårt för detdär med sommar och vintertid och inte vet åt vilket håll den ska vridas har jag ett litet tips. En "ramsa" som en vän i USA lärde mig: "You spring forward and fall backwards". Simple as that. Njut av våren nu! Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-03-25 00:11 #1 av: Grodan

Tack för påminnelsen, Lamina. Hade ingen aning om att det var dags nu. Har å andra sidan inga tider att passa heller så det är inte så viktigt.

Jag har svårare att minnas ramsor än hur jag ska ställa klockan... Tungan ute

Tycker det är självklart åt vilket håll man ska ställa klockan.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.