Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) Bur

2012-04-10 21:37 #0 av: gulzebra

Bur för tex hamster eller möss, med ca 0,5 cm mellanrum i gallret. 70*40*39 cm.
Har tejpats i ett hörn i botten och två fästen är trasiga, men de håller gallret på plats på botten och buren är fullt funktionsduglig.

Finns i Borlänge, först till kvarn gäller, 150 kr eller bud

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you"
DeviantArt | Instagram

Anmäl
2012-04-10 21:43 #1 av: Lamina

Ok, hädanefter får du kontakta mig först när du ska sälja en bur, GZ. Nu har jag ju iofs inte 150kr, men hade jag haft hade jag tagit den direkt. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-04-10 21:49 #2 av: gulzebra

Jo jag tänkte faktiskt på dig men tänkte att du ser nog annonsen både här och på FB :P

Du får la hojta till när du har, man vet ju aldrig om den hinner säljas innan - finns det brownies kvar vid det laget kan jag nog tom vara snäll och bjuda på en liiiiiten bit ;)

DeviantArt | Instagram

Anmäl
2012-08-16 00:44 #3 av: isakeklid

Är den såld?

Anmäl
2012-08-16 00:48 #4 av: gulzebra

Ah, glömde den här annonsen. Buren har flyttat :)

DeviantArt | Instagram

Anmäl
2012-08-16 00:54 #5 av: isakeklid

Okej Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.