Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 655 ggr
Muszimba
4/16/12, 7:38 AM

SVEMUS på Spånga Djurerpo 12-13/5.

SVEMUS står som sagt på Spånga djurexpo helgen 12-13 maj. Då visar vi upp vår trevliga klubb och fina möss.

Tider:                                                                                                                Öppet 10-16.

Monterfolk:                                                                                            Lördag 9:30-16:00.                                                                               Söndag 9:30-16:15.                                                                              Monterfolks tider är för att få upp saker på borden som burar och liknande och nerplock på söndag. Alla får fritt inträde och lunch om man står i SVEMUS monter.

Möjliga tider att stå i montern är 9:30-16:00/16:15, 9:30-12:00 och 11:45-16:00/16:15. Kom och hjälp till att visa upp oss.

Spånga Djurexpo är på Spånga Gymnasium i Spånga.

Meddela senast 4/5 vilka tider du kan stå. All hjälp är behövlig!!!

Annons:
ariama
4/16/12, 8:22 AM
#1

Jag vill som sagt vara med i år igen! Kyss Det ska bli kul. Tider och så vet jag inte än. Jag skulle kunna hoppa in när det är som minst bemannat, dvs när du har som minst folk = störst behov. Så i år blir det glänsande guldmöss där (RY i satin).

Ni som bor i och omkring Stockholm, och föder upp möss: Tänk på att det här är ett utomordentligt tillfälle att testa beteende och stresstålighet på era  möss!Skrattande

Muszimba
4/16/12, 8:34 AM
#2

Amaira, du är HJÄRTLIGT välkommen att vara med!!:) Tid återkommer jag med så vi ser hur läget är.

Muszimba
5/2/12, 11:31 AM
#3

INGEN mer än Ariama som vill stå och visa upp fina och friska djur???

Muszimba
5/9/12, 9:14 AM
#4

HALLÅ FOLK I STOCKHOLM!!

Ingen mer än Ariama på lördag, Kent och Diana båda dagarna som kan tänka sig att ha med sig lite fina möss för att visa upp?

Vi behöver visa upp våra fina möss och vår fina förening.

Upp till toppen
Annons: