Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 568 ggr
Vattnadal
2012-04-19 22:23

Pust!

Känns som att jag har hållt på med muspapper heeeeela dagen. Imorse städade jag burar, och insåg hur dålig jag är med att sätta namnlappar på burarna. Jag vet ju vilka de är, men blandar ihop namnen på kullsyskon… Bestämde mig för att fixa, och insåg att jag varit lat, och inte fixat kullregistreringsblanketter på papper på så många på slutet. Har tagit tag i det nu, så alla kullar finns på papper med all info igen. Sen har alla burar korrekta namnlappar. När det var klart registrerade jag 2 inköpta avelsmöss och de sista 2 kullarna.

Hade en vision om att lägga upp foton på möss till salu här sen. Men jag är för trött, helt enkelt…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Grodan
2012-04-19 23:36
#1

Känner igen. Jag har också varit lat med kullreg.papper. Jag har ingen kopiator el skrivare så jag har skrivit på kollegieblock - ser inte fint ut i pärmen - och nu är kollegieblockspappret slut…

Jag är glad att jag inte är du. Du måste ha en mkt lååång lista över möss du äger inne på SVEMUS Reg.system. Tungan uteJag kan rekommendera att du kryssar i att några är avlidna och sedan säljer dem till användare 10005 som inte är någon alls…Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

UlrikaD
2012-04-19 23:52
#2

Men va, inga bilder?Flört

Vattnadal
2012-04-20 09:08
#3

Ska jag fota min pappersbunt? Kanske mina namnlappar på burarna med? Skrattande

Ha ha, foton på till-salu-mössen finns på fejjan nu, det är så mkt enklare att lägga upp där. Ska se om jag hinner få över ett gäng hit oxå, om det är lugnt på jobbet.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Littlem
2012-04-20 14:48
#4

Ja jag känner att jag har dålig ordning fast jag inte har så himla många möss. MEn det är dags o fixa namnlappar på burarna och info på papper som går o ha i lokalen och inte bar låst på datorn.

UlrikaD
2012-04-20 17:08
#5

#3 Jo, jag vet. Har ju sett dem:)

Vattnadal
2012-04-20 17:13
#6

Nu finns de otingade här oxå!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Upp till toppen
Annons: