Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 805 ggr
Ellenfyrkant
4/21/12, 1:06 PM

Beställa från PWSS?

Någon här som beställt saker från PWSS? Är intresserad men eransen verkar s himla luddigt beskriven, oseriöst? Hur går det till egentligen? Har det funkat bra för er?

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
AnneN
4/21/12, 1:11 PM
#1

Jag har beställt från pwss ett par gånger.

Det går till så att efter man skickat in beställningen så kollar de upp vilket fraktsätt som blir bäst/billigast för just den beställningen och sedan får man ett mejl med den totala summan inkl fraktkostnad.

Jag är nöjd med dem då de haft ganska bra leveranstider, humana priser och bra service.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ajanki
4/21/12, 3:40 PM
#2

Jag har beställt av dem några gånger och är mycket nöjd!!

Minoth
4/21/12, 5:11 PM
#3

Är också jättenöjd med Pwss :) Aldrig något krångel

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Grodan
4/21/12, 7:43 PM
#4

Det har funkat bra, men inte med mat. Maten jag köpte var gammal. Jag föreslår att du bara handlar typ tillbehör, bur el dyl som inte har sista hållbarhetsdatum (vilket mat har).


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ellenfyrkant
4/23/12, 5:35 PM
#5

#4 Vad konstigt, men då lär de bli skyldiga att ersätta dig fodret? Hade velat ta hem några kilo nämligen…

Hur har leveranssätten sett ut för er del om de nu varierar. Och vad har frakten kommit att kosta?

Mvh Ellenfyrkant

Grodan
4/26/12, 8:24 PM
#6

#5 mja… nä, jag slängde det

Frakten har gått bra, för jag har kunnat möta upp deras bil som kör runt enligt en viss runda i 08 området


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Ellenfyrkant
3/19/13, 11:24 PM
#7

Hittade denna och har själv nu beställt 2 ggr. Ena gången hämtade jag upp via deras tur, frakt där 100:- och kontantbetalning med jämna pengar för min del. Dock dröjde de med turen typ 2 veckor längre än de först sagt, mindre kul. Andra gången beställde jag och fick skickat med posten, kom dagen efter jag beställt. Summa summarum mycket nöjd och alltid trevligt bemötande!

Mvh Ellenfyrkant

Muszimba
3/20/13, 7:35 AM
#8

Jag har beställt flera gånger och haft problem bara 1 gång. Mestadels har jag kunnat möta upp, men de senaste 2 gångerna har jag fått det skickat med posten och det har inte varit något problem, senast nu i januari då det kom efter typ 2 dagar.

Upp till toppen
Annons: