Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 778 ggr
Wassago
2012-05-01 06:53

Egyptiska Taggmöss

Har Taggmöss ungar som nu är redo för att flytta hemifrån, har dels ett obesläktat par samt ett par bröder som söker nya hem. Djuren finns i Borås. pris: 100kr/st. pm vid intresse

Har även Natal råttor som snart åxå är redo för flytt, 40kr/st

MVH//Ingo

Annons:
Wassago
2012-05-11 20:27
#1

Nu finns det snart nya taggmöss ungar redo att flytta hemmifrån! Även en kull stäpplämmlar som som snart e redo för att flytta inom en månad! pm vid intresse!!

Stasen
2012-05-11 22:42
#2

Åh, är ute efter en taggishane, men Borås kändes väldigt svårt att fixa transport från =( (bor i Sundsvall)

Wassago
2012-05-12 03:55
#3

ja var ju en bit… kolla på djurtransport annars! :)

UlrikaD
2012-05-12 08:30
#4

Är en tjej inne på mus.ifokus (jaxwire) som åker Sundsvall-Stockholm t.or den 26-27 maj. Om det kanske kan hjälpa?

Grodan
2012-05-12 22:36
#5

Funderade redan igår på om jag skulle fråga vad de har för stamtavla… hihi… Men det finns faktiskt några taggisar som har stamtavla Tungan uteoch därför är det ju intressant å förhöra sig om släkten - om dessa är besläktade eller obesläktade med dem. Tror även att finnarna var intresserade av taggisar som inte har samma stam som deras… (men risk finns att jag nu blandar ihop taggis med sebra o pyggis… jag är sjuk…*host snörvel*)Skrattande

Själv är jag rädd för taggisar och tar gärna inte i dem. För några år sedan ställdes taggisar ut i Pet Class i SVEMUS och jag var alltid lika rädd varje gång jag skulle döma dem. Idag vet jag att de faktiskt var riktigt snälla. Mycket snällare än de jag själv hade på nittiotalet.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Wassago
2012-05-13 05:53
#6

Har ingen stamtavla på mina taggisar men min ena grupp kommer från damark och den andra gruppen är ifrån en uppfödare i Trollhättan! Mina djur är mycke trevliga trots att jag inte e den som springer å "gullar"" så mycket med dom! :)

Annons:
[aammE]
2012-05-13 20:46
#7

Fungerar taggmushanar bra i grupp? Eller är det som tammöss?

Stasen
2012-05-13 23:15
#8

#4 Tack för tipset, träffade jaxwire senast idag faktiskt och diskuterade möjligheten att hon kanske ska få plocka upp någon taggis åt mig =)

Wassago, jag återkommer om hur det blir!

Wassago
2012-05-14 00:18
#9

#7 Du kan alldeles utmärkt ha en grupp med bara hanar, så länge du inte släpper in en hona till dom för då blir det bråk! :)

#8 absolut! :)

Upp till toppen
Annons: