Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Error 503 Service Unavailable

2012-05-12 23:38 #0 av: Minoth

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG HATAR NÄR IFOKUS KRÅNGLAR!!!!!!!!!!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-05-13 00:00 #1 av: mau5

Haha håller med :) Men dom behöver jo uppdatera siten ibland :)

Anmäl
2012-05-13 00:23 #2 av: Lamina

Ta't lungt, ta en toy! Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-05-13 12:32 #3 av: Exoticas

Detta händer flera gånger per dag för mig men BARA på mus.ifokus! kan ofta inte starta trådar osv... =(((((((

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Anmäl
2012-05-13 14:21 #4 av: Minoth

Jag skrev ett jättelångt bra svar på en tråd. Trycker skicka, så får jag upp den där j**** error sidan... HELA svaret borta

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-05-13 14:23 #5 av: Exoticas

#4 som vanligt, ä överlyvcklig att jag lyckats få upp en tråd!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Anmäl
2012-05-13 14:34 #6 av: Camillhe

#4 då klickar du bakåt i webläsaren så kommer sidan med det du skrivit upp igen, alt uppdaterar den då och då.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.