Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

Intressekoll Zebramöss

2012-05-14 18:06 #0 av: Tsunamis

Tänkte ändå ta en tripp över sundet i sommar och jag tänkte skaffa mig två zebramöss igen. Så jag funderar på om det finns ett intresse för zebramusungar lite längre fram?

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2012-05-14 18:23 #1 av: kent

ja gör det ...jag kommer okså att ta hem så då kan det behövs att bytta lite blod då o då

Anmäl
2012-05-14 19:44 #2 av: Tsunamis

Jepp jag tänkte på det. Det är djuraffären i Fredrikshavn som har några inne. Vart de kommer ifrån det är ju frågan men säkert zoogrossist.

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2012-05-14 20:04 #3 av: Magda

jag har velat ha zebramöss länge.. Men just nu är det så mkt annat på g.. Så lite längre fram kan jag absolut vara intresserad :)

Anmäl
2012-05-14 21:06 #4 av: Charlie2006

Jag kommer ha intresse för sebramusungar längre fram. :)

Anmäl
2012-05-14 23:17 #5 av: [greywitch]

Jag är intresserad vad är det för pris på de?

Anmäl
2012-05-14 23:33 #6 av: Grodan

Vad betyder tripp över sundet?Foten i munnen

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-05-15 00:06 #7 av: Lamina

Det betyder att man följer Karl X Gustav i spåren och beger sig till Danmark. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.