Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 571 ggr
Sara B
2012-05-16 17:18

Mössen utomhus, hur vågar ni? :P

Måste bara fråga en liten fråga som jag tänkt på ofta… Hur vågar ni släppa ut mössen ute i gräset? =o
Haha låter som en beklagning nästan men det är det absolut inte skulle gärna testa att släppa ut Lotus i gräset o fotografera! :)
Jag tror att Lotus som är min älsta mus skulle springa till mig o söka trygghet men man vet ju aldrig hon skulle ju lika gärna kunna bli skrämd av en fågel eller något o springa all världens väg…

Har ni någon inhängnad ni sätter upp för säkerhets skull eller hur gör ni? :P

Annons:
Minoth
2012-05-16 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag sätter dom alltid på någon "höjd" så dom måste ta sig ner för att kunna rymma :) Är alltid redo att fånga in dom också när jag tar kort.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Sara B
2012-05-16 17:42
#2

Hmm dags att leta efter stubbar o stenar att sätta dem på asså ;D Men usch vet inte om jag är för feg… Blir lotus som får komma ut i så fall de andra två är nog för spralliga :P Vi börjar med den inglasade balkongen vet ja xD

Minoth
2012-05-16 17:45
#3

#2 hahaha man måste ju inte någonting om man känner sig osäker :) 
Jag tycker det är kul att fotografera ute.

Annars om jag bara vill ha dom i solen brukar jag ställa ut ett bord (som jag sitter och vaktar) och lägga upp massa grenar och grejor, och ett hus med bomaterial att vila sig i :) Dom brukar uppskatta det väldigt mycket!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Sara B
2012-05-16 17:55
#4

Haha ne de e klart ;D Men vafan jag är fotograf o skämms verkligen över att ha så lite serriösa bilder på mina små sötisar =o Hade typ 5 serriösa bilder på porsche bara innan hon dog =/  
Älskar ju att fota utomhus! :)

Grodan
2012-05-17 05:09
#5

När det är tillräckligt varmt och jag har något trevligt ute att fotografera mössen på kan jag ta dem med ut, annars inte.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: