Annons:
Etikettfotografier
Läst 1116 ggr
Charlie2006
5/23/12, 12:23 AM

Nya möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick hem några muslingar igår från Lottiz/Artlink och Patricia/Tsunamis. :)

Helt underbara möss. Kyss

Först ut har vi TAMs Ärling Äppeldoft, black broken shorthair. Gillar hans teckning och uttryck i ansiktet, sötungen. Kiss Lite osäker men det får man faktiskt vara när man är ny, liten och söt. Satt med han i lugn och ro ikväll och nyfikenheten finns där och fick några pussar på munen av han, och i slutet så sprang han runt på mig. :) Fick flytta in hos Pew pojkarna som kom från Lottiz samtidigt. Hoppas det ska funka, så slipper han sitta själv.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
Charlie2006
5/23/12, 12:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

:)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
5/23/12, 12:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här har vi två pojkar som ellerfall inte jag kan se skillnad på, TAMs Tappra Tristan och TAMs Tappra Toker, pew.

Man kanske inte kan se skillnad på dom utseende mässig, men dom har olika temprament (ellerfall vad jag märkt änsålänge). ;)

Ena är lay back, gillar att ligga på axel och kolla omgivningen, mera för att mysa. Fick några pussar av honom under tiden jag hade ute dom.

Andra pojken är det fart i, nyfiken och upptäcksfärd direkt när man kommer till soffan som dom idag fick vara på. Kyss men fick även en mysstund av denna pojk.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
5/23/12, 12:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

TAMs Xaliga Xaya, cr sö shorthair.

Urgo tjej, som är lugnare än dom honor jag mött. Gillar att vara med mig och nyfiken på vad jag gör. Vågar inte riktigt gå upp i handen, men springer inte iväg.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
5/23/12, 12:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Två honor från Patricia. Namlösa än. Så namnhjälp mottages tacksamt. :)

Skulle ju bara ha med mig en, men när man får silversplashen i handen kunde man inte släppa henne. Kyss Blev smått förälskad där kan jag säga. Vågar inte gå upp i handen, men himla nyfikena på vad jag gör, så där tar nyfikenheten över. Men i handen är dom lugna och trevliga. simplheart Mörka tjejen är lite lugnare än silver tjejen så är nyfiken i en strut. :P

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
5/23/12, 12:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kyss

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
5/23/12, 12:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Japp det var sista bilden. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
ajanki
5/23/12, 8:28 AM
Mea_K
5/23/12, 11:55 AM
#8

Jätte gulliga små raringar! :D

Lurvas
5/23/12, 10:02 PM
#9

#1 Ujujuj!

Råttliv på Runnavägen

 

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Charlie2006
8/12/12, 4:37 AM
#10

2 Morakullor som flyttade in i tisdags. :) Isblomma och Isdroppe, cr sö/bone shorthair. Kyss

Mesmus, Morakullan´s Sputimesmus. Blue point siames shorthair, korsad typ, men ak så stor.

En söt TAM följde med mig hem också. TAMs Elegant Egon, pew shorthair.

och hans syster, TAMs Elegant Elma, pew shorthair

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

ajanki
8/12/12, 8:50 AM
#11

Jättefina nykomlingar du fått hem, grattis!!!

Och vilka underbara foton!!

Grodan
8/12/12, 10:53 PM
#12

Aw. Håller en tumme för att snuvan håller sig borta från dem!Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

NinaS
8/14/12, 9:03 AM
#13

Vilka finingar!

Annons:
Grodan
8/23/12, 12:44 AM
#14

Mår mössen bra?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Charlie2006
8/23/12, 4:14 AM
#15

#14 Jadå mössen mår bra. Glad Inget mer nysande.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Grodan
8/23/12, 4:11 PM
#16

#15 Åh, vad bra!Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: