Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 734 ggr
[aammE]
2012-05-30 04:50

MUSTRÄFF GBG

MUSTRÄFF HOS OSS I SÄVEDALEN (100 meter till GBG)
Tänkte att vi kunde vara på våran gård utanför lägenheten där jag bor, det finns bänkar (dock ej många, men vi kan bära ut stolar) det är en stoor sandlåda där vi brukar grilla med engångsgrill utan problem, vi har dock en liten miniklotgrill som fungerar helt OK och kanske kan låna en större grill (dock ej säkert) finns annars engångs på ÖoB för 10kr. Vi kan ju ha lite knytkalas.

Tänkte att det är praktiskt att vara nära så att man kan låna toalett hos oss om det behövs, vi kan ju även gå in och pyssla med mina musisar också (har massa handsprit!).

Alla bör dock ha i åtanke att jag har kaninbebisar hemma, de behöver ha det lite lungt. Det är dock helt ok att klappa och gosa lite med dem, bara bra för socialträningen.

Om man skall byta möss med varandra eller så, så kan mössen stå i mitt kök medan vi är ute där jag brukar ha karantän, man MÅSTE dock sprita händerna FÖRE och EFTER man har hanterat en bytesmus. Samma gäller när man hanterar mina.

Hur man hittar hit med lokaltrafik:
Man kan ta 515 (mot furulund) eller 512 (mot partille centrum eller Sävedalen, båda går till oss) från centralen till Persplatsen så stannar bussen precis utanför våran lägenhet. Annars kan man ta ettans spårvagn mot Östra sjukhuset och promenera (jag kan möta upp er) det tar max 10-15 minuter om man går i normal takt. Man kan även ta 514 (mot partille centrum) och gå av vid Backvägen så kan jag mötas där också (är på vägen till Östra) det tar två minuter att gå till oss då.

Sedan måste vi ju bestämma tid och datum, vi borde ju även tänka på hur vi skall ställa oss till alkohol om det kommer någon minderårig. Borde vara OK med en öl/ett glas vin till maten eller så men såklart måste minderåriga vara nyktra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: