Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 617 ggr
L8sson
6/2/12, 11:02 PM

Tillsau tråd Lotta

Jag gör en ny tråd till min möss som söker hem för tillfället. Som jag skrev i min andra tråd så spelar det ingen roll att de stannar för de finns plats och tid här :) De bor i akvarium just nu och står där det går förbi människor och hundar varje dag. Jag hanterar de lagomt mycket. De äter en blanding jag gör själv. Har inga satmtavlor.

De finns i Värmland/Forshaga till den 10 Juni, sen åker jag upp till Dalarna över sommaren. Alltså kan jag transpotera om det är någon som bor längs vägen. :)

Annons:
L8sson
6/2/12, 11:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Pontiac och Ferrari, från Bil kullen. Födda 6e Mars.

Pontiac är skyggare, medan Ferrari är frammåt. Men båda är lika lugna i handen. De går i en grupp med hanar från en annan kull. Det har inte varit något bråk med dom.

Ferrari är en riktig nyfiken typ som alltid vill vara med på bild när kameran kommer upp. ;) Ferrari har bred bläs.

L8sson
6/2/12, 11:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Detta är en grabb som är född 26e mars, betydligt lugnare än grabbarna från Bil kullen. Men samtidigt är det betydligt lugnare i handen än bil grabbarna.

L8sson
6/2/12, 11:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Född 26e Mars som den innan, är likadan som sin bror i settet.

L8sson
6/2/12, 11:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Remy är en kille från samma kull som de ovan som är född 26e Mars. Vacker grabb som är lugn och fin i handen :) Favoriten här hemma <3

L8sson
6/2/12, 11:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Inte alla på bilden är tillsalu.

Dessa är honor, de är de svarta som är tillsalu. Det är från bil kullen. födda 6e Mars.

De är påhittiga, framåt och nyfikna. Gör som dom vill. En av dom Honda, hon är en jäkel p att klättra, bita sönder saker och göra allmänt oväsen. En bur med lock skulle vara super till dessa flickor ;)

Littlem
6/3/12, 6:27 PM
#6

Var de nå svart/vita utan tan?

Annons:
L8sson
6/3/12, 7:25 PM
#7

#6 det tror jag inte.

L8sson
6/4/12, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#1 är det inte pontiac, det är Linguini… Tack Natalb som såg det och rättade mig.. Haha skrattar lite smått fortfarande.. Ajja det är inte alltid lätt..

på bilden:
Remy, Linguini, Ferrari och Pontiac ;) Så rätt. Och Ferrari och Pontiac flyttar antagligen till sthlm på lördag :)

L8sson
6/8/12, 9:56 PM
#9

Nu är alla möss sålda, De som jag har kvar är: Kia ska uppåt i Landet så om det är någon som ska uppåt mot norrland så hör av er! Jag kommer finnas i Dalarna.
Ferrari och Pontiac kommer förmodligen bli sthlmare :)

Upp till toppen
Annons: