Annons:
Etiketterföreningutställningträff
Läst 940 ggr
Littlem
6/6/12, 12:24 PM

VIKTIGT! SVEMUS medlemmar

HOJT! Ni som tror/vet att ni betalt in medlemsavgift för 2012 till SVEMUS. Kan ni snälla kontakta mig för att konfirmera detta. Jag har fått en lista som inte stämmer med det som står i kassaboken så just nu är det väldigt rörigt. Kolla gärna upp er bank när överföringen gjordes (eller om ni gjorde kontantbetalning på en mässa9 så blir det lättare för mig att kolla upp.

Det finns inte heller aktuella mailadresser till alla, vilket behövs för att skicka ut Husmusen. Så det får ni gärna skriva med om ni vill ha utskick.

Jag ber om ursäkt för allt krångel som varit under detta styrelsebyte men jag hoppas reda ut det snarast! Och ni som är nya medlemmar ber jag om extra ursäkt att ni inte fått något välkomstmail. Hoppas kunna knåpa ihop ett sånt så snart som möjligt med.

Annons:
Littlem
6/9/12, 9:44 AM
#1

PUTT!  Har endast fått svar av ca 3 personer ang medlemsskap. Vore glad om ALLA kunde höra av sig för säkerhetsskull.Det är ju för att ni ska få verifierat att era betalningar gått in som de ska och att vi har rätt kontaktuppgifter för att ni ska kunna få Husmusen osv.

Har fått en lista där det står att nåra betalt för 2012 men jag hittar inte några inbetalningar från dem på PG kontot eller har hört nått att de ska ha betalat. Det är förs t ort jobb för mig att sitta o elta upp alla på facebook eller iFokus (där dessutom de flesta skriver under nick). Så SNÄLLA kontaka mig om ni tror/vet ni betalat.

gulzebra
6/9/12, 12:50 PM
#2

Du kanske kan be grodan skicka ut ett massmeddelande till alla medlemmar på mus.ifokus när hon kommer tillbaka? Verkar ju inte som om alla läser tråden men pm borde de väl läsa :)

//gulzebra som inte är medlem i svemus :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Grodan
6/9/12, 7:46 PM
#3

#2 Kan jag göra. No problems


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
6/9/12, 10:26 PM
#4

Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Grodan
6/10/12, 10:04 AM
#5

Skrattande <--- ggg


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
6/10/12, 1:03 PM
#6

ggg? Har grodis blivit galen? :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Annons:
Grodan
6/10/12, 1:07 PM
#7

glad gul gubbe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
6/10/12, 2:03 PM
#8

Jahaaa x)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

zickan
6/10/12, 2:06 PM
#9

Jag betalade in i början på året. Fått husmusen två gånger och inlogg uppgifter till forumet. Ende som var lite fel var att de missat och satt K i mitt namn istället för C. Men det tror jag Kalle styrde upp.
Mailen lär ni då ha om jag fått husmusen: Widerkrantz@hotmail.com

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Littlem
6/10/12, 3:18 PM
#10

#2Bra ide! 

#3Grodan du får jättegärna göra ett utskick!  Det som är mest viktigt är att se om ni betalat och om er mail stämmer så vi kan få ut husmusen och ev utskick.

#9 Zickan du finns med. DOck har jag en annan mailadress i dokumentet jag har fått. Ska jag ändra till hotmailadressen?

Littlem
6/10/12, 3:18 PM
#11

Det är just det med MAILADRESS som många missat att skriva.

zickan
6/10/12, 4:08 PM
#12

ah troligen min info@zickans.com använder den med :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Littlem
6/10/12, 4:11 PM
#13

Japp det är den. Det kanske kvittar vilken av dem vi har?  Bara det hamnr där du vill ha mailen så ;)

Annons:
Grodan
6/10/12, 4:51 PM
#14

Oki. Ska påta ihop något då.Skrattande

ska bara bajsa korv först


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
6/10/12, 5:30 PM
#15

Klart. Skickar bara ut ett snabbt hopklistrat. Åskväder precis ovanför, måste stänga av modemet.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

zickan
6/10/12, 6:03 PM
#16

#13 nej det spelar inge roll alls vilken mail det är. Försöker hålla djur på info mailen och allt annat på andra. Men glömmer ju av mig själv så det är kors och tvärst :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Littlem
6/11/12, 12:20 AM
#17

Tack Grodan för hjälp!

Zickan: Ja jag har med försökt sortera men så får folk båda mailadresserna ochskickar knas iaf ;)

NinaS
6/11/12, 10:02 AM
#18

Jag är medlem, har fått Husmusen och inlogg till hemsidan, så det ska nog stämma. :)

Littlem
6/24/12, 12:27 PM
#19

Puttar denna tråden då det fortfarande är folk som inte lämnat sin mail och missar utskick. Har även ett gäng som jag inte ser de betalt men som står som betalande i min lista. Vissa kanske har betalt in på en utställning eller så så då är det bar om man meddelar detta!

Muszimba
7/24/12, 10:29 AM
#20

Sedan finns det en "bugg" eller liknande då vissa saker kommer fortfarande till MIG från SVEMUS när det INTE ska det… Är trött på det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: