Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) Ungdomar vill flytta!

2012-06-18 10:27 #0 av: KråkansFåglar

Här nedan kommer jag visa upp dem ungdomarna här hemma som vill flytta hemifrån :)

Alla ungarna finns i Borås men kan tas med till Göteborg så småningom, till husdjursmässan i alingsås i början av juli eller till Lessebo någon gång nu i sommar. :) Men då vid bokning!

Unge nr 1 är redan bokad! :)

Nr 2

Black and tan hane som är hur go som helst på alla sätt o vis! Skulle gärna behålla honom själv, men vill inte inrikta mig på tan, sen kan jag inte spara alla snygga grabbar! ;) utan får väl dela med mig.

Föräldrarna är Golden's Baran och Golden's Cindy

Anmäl
2012-06-18 10:30 #1 av: KråkansFåglar

Nr 2 från sidan :) Han är verkligen vacker!

Anmäl
2012-06-18 10:34 #2 av: KråkansFåglar

Nr 3
Även detta en jättemysig liten grabb, kan dock vara lite blyg. Men är ändå bedårande söt. :) Han utforskar gärna tröjan både utan på och innanför! ;)

Bror till nummer 2.

Föräldrarna är
Golden's Baran  och Golden's Cindy

Anmäl
2012-06-18 10:38 #3 av: KråkansFåglar

Nr 4 och 5  (5an är Bokad!)

Två svartögda splash fox bröder.

4an är den lite lusare. Har lite krut i baken och utforskar gärna allt! Men är förövrigt väldigt gosig!

Föräldrar:

TAM's Great Gnutten och Golden's Cia

Anmäl
2012-06-18 10:39 #4 av: KråkansFåglar

Nr 4 och 5 bakifrån :)

Anmäl
2012-06-18 10:44 #5 av: KråkansFåglar

Nr 6

Färg??? Hjälp mig gärna :)

En jättefin och mysig kille. Men vet inte om jag får flytta för matte ännu! ;) Ett mystroll utan dess like!  Men vem vet? om ni fjäskar tillräckligt så kanske jag får flytta med detsamma. :)

Föräldrar:

TAM's Great Gnutten och Golden's Cia

Anmäl
2012-06-18 10:49 #6 av: KråkansFåglar

Nr 7

En ordentligt svart hane.  Riktigt kraftig och fin!  är gosig och framåt men kan vara mycket envis! ;)

Föräldrar

Golden's Baran och Golden's Cindy

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.