Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

Var köpa nät?

2012-06-19 18:53 #0 av: [ElisabethYL]

Är det någon som vet var man kan köpa nät till musbur för en rimlig peng i södra Värmland eller norra Älvsborg (ej söder om Trollhättan)? Kan även tänka mig att beställ, men tycker det mesta verkar vara insektsnät eller större än 2*2 cm...

Anmäl
2012-06-19 19:56 #1 av: Minoth

Jula har ett bra fyrkantsnät. Finns de nån jula nära dig ? Kostar 69kr för 5 meter

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-06-20 20:03 #2 av: [ElisabethYL]

Den med maskor på 13*13 mm? Skulle nog kunna fngera om man kör dubbelt... Mössen kan väl rymma om man bara tar ett lager av det nätet?

http://www.jula.se/galvaniserat-nat-793020

Anmäl
2012-06-20 20:31 #3 av: Toxxic

Jag har det nätet och ingen av mina har en chans att ta sig igenom det, men visst kan man sätta det dubbelt.

Anmäl
2012-06-20 20:54 #4 av: [ElisabethYL]

Glad Hellre att vara på den säkra sidan... Men då vet jag att det borde vara rymningssäkert med ett varv - dvs garanterat rymningssäkert med två varv...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.