Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 511 ggr
Hugosen
2012-06-20 23:56

Hjälp sökes i Skåne!

För flera veckor sen rädda jag 3 möss från att dö en plågsam död. Men jag kan inte behålla dem pågrund av allergi, inte plats och ingen mus vana. Snälla hjälp mig hitta ett hem till dem så snabbt som möjligt. Behöver hjälp.

Lev och må väl

Mvh

Patricia och Hugo<3

En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se

Annons:
mau5
2012-06-21 02:44
#1

lämna dom till nån djuraffär

Lamina
2012-06-21 02:53
#2

Nej, gör inte det! I en djuraffär kan vem som helst gå in om köpa dom och dom utan någon som helst kunskap om hur dom ska skötas och så. Eller så blir dom rentutav ormmat. Och jag antar att du räddade dom för att du ville att dom skulle få chansen till ett liv, och ett bra sådant.

Nu ligger ju tyvärr skåne lite väl långt bort för mig, och jag har överfullt i mina burar just nu. Annars hade jag gärna tagit dom, åtminstonde tillfälligt. Men jag är säker på att det finns någon/några i det området som har plats för några små till. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Hugosen
2012-06-21 16:04
#3

Har lagt ut dem på blocket, hört med alla jag känner men ingen vill ta imot dem. Det är så synd om dem för de bor i en liten bur tillsammans och jag har inte råd att ha dem men kunde inte låta dem dö hos min "vän". Hon skulle släppa ut dem i naturen.

Lev och må väl

Mvh

Patricia och Hugo<3

En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se

Upp till toppen
Annons: