Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Luxor-Björn, cinnamongrabb

2012-06-22 12:04 #0 av: ariama

Några foton på Luxor-Björn, cinnamon shorthair korsad typ.

Född 14 maj 2012. Alltså  5,5 vecka. Tillsammans med kullbror Exor-Björn, chocolate/tan satin longhair.

Anmäl
2012-06-22 12:07 #1 av: ariama

Mor: Yera ck/t semishorthair ,korsad typ.

Far: DeLux-Björn, ci satin shorthair, eng typ.

Anmäl
2012-06-22 12:10 #2 av: ariama

Mormor: Pigg, dominant yellow berkshire longhair, svensk typ, okänd härstamning.

Farfar: Golden Delicious, recessiva yellow satin shorthair, eng typ.

I övrigt chocolate/tan och (golden) agouti. Härstamning från mig/Björndalens, Vattnadals, Rapunzel´s, och Chilloutareas.

Anmäl
2012-06-28 08:35 #3 av: ariama

Luxor-Björn är till salu, om någon är intresserad Glad. Han är ganska fin cinnamon. Lite sotad på ryggen, men inte mycket.

Jag kan ta nya foton, om någon är intresserad.

Anmäl
2012-06-28 10:14 #4 av: Tsunamis

Jag måste hålla fingrarna borta... men han ser så fruktansvärt snäll och framåt ut. Är så himla nöjd med samtliga möss från dig just nu sitter Mist på axeln och gör det hon gör bäst - se bedårande ut! Skrattande

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2012-06-28 19:50 #5 av: ariama

Tack Tsunamis! Vad roligt att höra!! Kyss

Anmäl
2012-06-28 21:44 #6 av: [TomasH]

Fin! Cinnamon är en av mina absoluta favoritfärger och hade jag plats hade jag satsat på din hane (och några choklader eller champ/tan från Finland).

Anmäl
2012-06-29 08:11 #7 av: ariama

Oj! Tack Tomas! Nu känner jag mig hedrad! Kyss

Anmäl
2012-06-29 21:34 #8 av: Aranea

Fiiin! Älskar cinnamon!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.