Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 287 ggr
Tsunamis
6/24/12, 8:23 AM

Hur var eran midsommar?

Jag flydde från regnet på västkusten till en mycket mer behagliga 25 grader och sol båda dagarna i Örebro! Hur hade ni det med sillen och nubben o allt?

MvH  Tsunamis

Annons:
Velinga1984
6/24/12, 9:24 AM
#1

Jag och sonen tillbringade midsommarafton på Kolmårdens Djurpark och midsommardagen på Astrid Lindgrens Värld. En nykter midsommar :)

Lamina
6/24/12, 2:41 PM
#2

Jag var, som vanligt, hundvakt åt föräldrarnas hundar medan dom var i sthlm. Så jag tog en paus från allting och spenderade större delen av dagen framför TVn med god mat, chips, dricka och självklart lite jordgubbar med grädde. Mums!

Det var för varmt för att vara ute, och på kvällen blev det för kallt istället. Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

axilur
6/24/12, 4:40 PM
#3

Jag var med familj, vänner och hundar på kolonilotten och åt en massa sill, grillat, chockladpudding med jordgubbar och grädde, etc etc. Jag och sambon var i solen hela dagen så nu ser vi givetvis ut som kräftor. Men vi hade det väldigt bra!

/Anneli

Grodan
6/24/12, 5:24 PM
#4

Jag vilade o pussade på korv. Hade haft en tuff vecka med mina nya kompisar Bertil, Black&Decker och RustaBilligRöj.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: