Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 548 ggr
MaaariaS
2012-06-26 21:57

Fotoproblem!!

Jag tycker om att ta kort på alla mina djur och idag var det mössens tur.

Mössen sitter jättefint och tittar på mej och nosar,men direkt kameran kommer fram så vänder dom sej om ,gräver ner sej bland blommorna som dom skulle fotas med idag.

Tar sedan en lite paus och raderar några suddiga kort och tittar upp och där sitter musen och tittar på mej och poserar sååå fint.

Tar då upp kameran igen,det tog en sekund så hade hon grävt ner sej bland blommorna igen.Då gav jag upp.

Jag älskar mina barn, men en kan ju bli galenSkrikandesOskyldigTungan ute

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
Grodan
2012-06-26 23:49
#1

Haha, ja, man får träna så att man får in tekniken. Sen beror det lite på vad för kamera man har och hur man beteer sig.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Velinga1984
2012-06-27 08:01
#2

haha säger som Grodan, allt hänger typ på kameran och din teknik. När alla mina möss fotas samtidigt så sker det på rymningsäkra ställen. Fotas en eller två så tittar jag alltid via kameran. Försöker provfota innan musen kommer på plats så jag slipper ändra inställningar under fotografering. Sen får man räkna med vissa kort som blir dåliga, så är det när det rör sig om levande varelser ;)

MaaariaS
2012-06-27 17:04
#3

Ja jo kameran är väl inte världens bästa(ej systemkamera) Jag får väl hålla på och testa mej fram vad  som funkar bästGladSkruttungarKyss

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: