Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) 2 Black tan broken hanar

2012-06-27 20:03 #0 av: L8sson

2 sista grabbarna från min första kull "Bil kullen" födda 6e mars söker hem, goa och lugna grabbar. Om man ska jämnföra med resterande kullen ;) Ferriari och Pontiac heter dom.

De skulle ha flyttat men fick återbesked, så nu är det någon annan som kan få chansen att få hem dessa fina killar.

Fråga på om ni har frågor :)

Detta är tråden där jag lade upp bilder och skrev om kullen sen dag 1 :) http://mus.ifokus.se/discussions/4f5a0d1ad3b4fd6997000e61-kenneth-och-hennes-syskon?participating-3

50:- finns i Dalarna tills den 2a augusti då åker jag hem till Värmland, har en sthlm resa inplanerad i augusti någongång eventuellt :)

Anmäl
2012-06-30 09:59 #1 av: L8sson

Nyare bild på grabbarna :)

Anmäl
2012-06-30 10:01 #2 av: L8sson

:)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.