Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 475 ggr
AMITOLA
2012-07-16 00:46

(K) Liten muspojke.

Goddagens! Jag söker en muspojke i ung ålder. Färgen och teckning är inte det viktigaste utan det som är viktigast är att han är trevlig och lugn! (Sedan tycker jag ju då att texel och långhår är extra fint, men… som sagt) Jag bor i Göteborg så inte alltför många mil bort från stan hade vart fint!

Like ok whatever, dude.

Annons:
Tsunamis
2012-07-16 08:42
#1

Hej hej, jag har två kullar just nu tyvärr inga krull eller långhår dock är några killar satin. Jag är på semester i en vecka till men sen när jag kommer hem igen så är de redo att flytta. Bilder kull1 (5 hanar, 1 ljus satin, 2 argente satin & 2 argente utan) + kull2 (2 mörka hanar)

MvH  Tsunamis

Toxxic
2012-07-16 09:04
#2

Pappan till Tsunamis ungar bor hos mig och jag har själv sparat ungar ur en kull från honom där pojkarna blev jättemysiga. Jag har även träffat mammorna till dessa kullar när de var hos mig för parning och jag är säker på att bebisarna kommer bli supermysiga :)

VStromberg
2012-07-16 17:38
#3

Jag har en kull med bebisar, en korthårig svart fox hane kvar att tinga. Fuzzybärare =)

Leveransklar 7 Augusti, finns på Öckerö men kan utan problem mötas upp i stan!

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Vattnadal
2012-07-16 22:23
#4

Jag har en liten alldeles underbar argente creme långhårshane. Mamman gick kvar med pappan för att få en andra kull, sönderna i första stannade hos pappan. Tyvärr blev kull2 bara 2 st, en hona och en hane. Han är sjukt mysig, kansek får prova att flytta in till pappan och äldre syskonen, eller så får han flytta.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: