Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

Stamtavlor och disk krasch

2012-07-19 10:17 #0 av: [jaxwire]

Hej allesammans

Ville bara meddela er som köpt möss av mig att jag har haft datahaveri, tyvärr ligger alla mina stamtavlor på min disk som kraschade.

Jag kommer från och med nu att lägga ut alla stamtavlor på hemsidan under kullar så att alla musköpare lätt kan hämta hem dem själv och för att undvika att allt försvinner i en ev disk krasch i framtiden.

Eftersom jag inte har alla uppgifter i huvudet så kan det ta lite tid innan jag får ner alla uppgifterna på hemsidan men det är på G.

Anmäl
2012-07-19 11:19 #1 av: Tsunamis

Ajdå så trist... jag rekommenderar annars Dropbox du får gratis 2 GB utrymme det är där jag har mina digitala stamtavlor och en del bilder. Man kan ju komma åt dem på vilken dator som helst också.

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2012-07-19 18:31 #2 av: Grodan

#0 Aha. Är det därför vi saknat dig här tro?

Tyvärr händer det emellanåt att datorer kraschar... Hoppas du får ordning på det snart.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.