Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) 3 Musflickor!

2012-07-27 12:24 #0 av: dundeer

Min kompis måste göra sig av med sina 3 superfina flickor pga utomlandsstudier. Dom är i färgerna Svart, Brun och Beige fläckig i åldrarne 1 år till ca 6 månader.

Symbolisk peng till bra hem med bur och alla tillbehör!

Intresse meddelas till daysancraysan@hotmail.com

har tyvärr inga bilder på dom, men jag kan garantera sötkatastrof! (a)

Anmäl
2012-07-27 12:50 #1 av: [greywitch]

Vart finns de?

Anmäl
2012-07-27 12:53 #2 av: dundeer

Oj ursäkta! :o Jag tänkte under hela annonsen att "jag måste komma ihåg att skiva vars dom finns" och så glömde jag de! >.<

Dom finns i Luleå!

Anmäl
2012-07-27 13:06 #3 av: [greywitch]

Synd att det var så långt bort, lycka till att finna nytt hem Skrattande

Anmäl
2012-07-27 13:16 #4 av: dundeer

Synd, men tack så mycket! :D

Anmäl
2012-07-27 13:25 #5 av: VStromberg

Kan de transporteras ner till forshaga/karlstad så kan jag ge dem ett mycket bra hem =)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Anmäl
2012-07-27 13:28 #6 av: dundeer

Tyvärr inte :/

Anmäl
2012-07-27 16:41 #7 av: jollycox

(Här kommer jag som ingen känner igen, men jag är ofta inne på mus ifokus och suktar efter söta möss :P )

Åh detta känns ju lite som meant to be. Luleå ligger en timma från mig. :) Dock är inte min familj så pepp på fler smådjur (har en hamster) :( Ska försöka övertala dom :P
Blir det krisigt att hitta nytt hem så fråga mig då ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.