Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Skaffa möss!

2012-08-16 10:35 #0 av: vevve89

Beroende på hur allt blir under hösten kommer jag att få skaffa möss, blir isf 3-4 tjejer. Men ska inte säga hurra än då jag som sagt inte vet hur det blir än!

Bur kommer jag troligen göra själv om jag inte hittar något billigt terrarie när/om det blir dax...

Hoppas nu bara!

Kommer isf leta uppfödare i Sthlm.

Möss jag vill ha:

Gärna tecknade, Broken eller Bläsad, EJ rödögda.

Färger spelar inte såå stor roll men har lite förkärlek för Blue, Lilac, Black (broken eller bläsad), Coffee... Ja finns många fina färger! =)

Jag kommer helst se att mössen är reggade i Svemus och har stamtavla! Då jag skulle vilja ställa ut...

Anmäl
2012-08-17 00:19 #1 av: Grodan

Vad spännande att du ska bygga bur själv. Vad ska du bygga för något? Ritning? I vilket material bygger du? Eller gör du om en förvaringslåda till bur? Skrattande

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.